درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 18:47   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28878صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 19 فروردین 1396 - 08:36
یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان
وندی مارکس - سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنرانی های رسمی چیست؟ سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست. سخنرانی های عمومی در این گونه وقایع صنعتی، می تواند دروازه ای بزرگ به سمت سایر فرصت ها فراتر از فرایند جذب مخاطب هدفمند باشد، بنابراین، این امر یک سرمایه گذاری با ارزش از زمان شماست.


به یاد داشته باشید، هدف از یک سخنرانی رسمی، آموزش مخاطبانتان می باشد، نه فروش. مردم از مورد هدف قرار گرفتن برای تبلیغات فروش خسته می شوند. بنابراین به جای آن، بر کسب اعتبار و اقتدار در چشم مخاطبان خود تمرکز کنید.


راه های مختلفی برای افزایش فرصت های سخنرانی وجود دارد. شما می توانید ...
• با دیگر سخنرانان در صنعت خود شبکه شوید
• یک صفحه سخنرانی در وب سایت خود اضافه کنید که به تشریح تخصص و مزایای شما می پردازد
• سخنرانی های کوچک تر در منطقه محلی خود را بسط دهید
• پیشنهاد سخنرانی به صورت رایگان را بدهید
• محتوای با کیفیت ایجاد کنید


چگونه سخنرانی های رسمی سبب افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ سخنرانی ها، یک راه عالی برای بیرون آمدن از پشت نقاب سرد شرکت می باشند، و به مردم اجازه می دهد تا شما و تخصص تان را ببینند. هنگامی که مردم سخنرانی شما را بشنوند، آن ها احساس تعامل بیشتر می کنند، آن ها مستقیما تخصص شما را خواهند دید، و اعتبار شما در نزد آن ها افزایش خواهد یافت.


البته این روش های روابط عمومی، تنها شیوه های موجود در جعبه ابزار شما نیستند. با این حال، آن ها سه مسئله کلیدی هستند که شما می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری نمائید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی