درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 06:48   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا

  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا


ادامه ادامه مطلب سه

بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه

  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا
  نشست شورای اطلاع رسانی دامپزشکی خراسان شمالی و روابط‌عمومی های زیر مجموعه جهادکشاورزی در دامپزشکی استان
  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه
  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری نئوم عربستان در متاورس
  گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان
  سخنگوی شهرداری تهران در سمت خود ابقا شد
  واکنش وزارت ارتباطات به ماجرای خنده آقای وزیر
  نقش حیاتی خبرنگاران در اجتماع در دوران بحران و تغییر
  در سال 2022: نرم افزار و داده، پرطرفدارترین صنعت برای استارتاپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28691صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 08:15
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از پی آر نیوز، در جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، همکارانی از انتشارات Paine، Edelman، PRIME Research ، Adobe ، Food for the Hungry ، و دانشگاه Penn State University، به ارائه تازه ترین و هوشمندانه ترین ایده ها برای ارزیابی (اندازه گیری) تأثیر روابط عمومی و همسو نمودن تلاش های شما با اهداف کلیدی کسب و کار و شاخص های عملکردی، از آگاهی تا احساس و ادراک، از نفوذ و حمایت تا عمل و مشارکت، پرداخته اند.

 

این راهنمای ارزیابی، درک 360 درجه ای از چگونگی بهره برداری از بهترین ابزارها و تاکتیک های اندازه گیری به منظور ارزیابی و تعیین کمیت نرخ بازگشت سرمایه گذاری در روابط عمومی، فراهم می کند.


فصول کتاب راهنمای ارزیابی عبارتند از:
وضعیت ارزیابی روابط عمومی
همسوسازی روابط عمومی با اهداف کسب و کار
چگونگی ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه گذاری (ROI) در رسانه های اجتماعی
مدیریت شهرت و اعتبار
ارزیابی تعهد شغلی
ارائه ارزیابی به رهبران ارشد
داده ها، داشبوردها و ابزارها
منابع ارزیابی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان


  گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند


  واکنش وزارت ارتباطات به ماجرای خنده آقای وزیر


  سخنگوی شهرداری تهران در سمت خود ابقا شد


  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری نئوم عربستان در متاورس


  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه


  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا


  نشست شورای اطلاع رسانی دامپزشکی خراسان شمالی و روابط‌عمومی های زیر مجموعه جهادکشاورزی در دامپزشکی استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد