درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:24   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28691صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 08:15
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از پی آر نیوز، در جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، همکارانی از انتشارات Paine، Edelman، PRIME Research ، Adobe ، Food for the Hungry ، و دانشگاه Penn State University، به ارائه تازه ترین و هوشمندانه ترین ایده ها برای ارزیابی (اندازه گیری) تأثیر روابط عمومی و همسو نمودن تلاش های شما با اهداف کلیدی کسب و کار و شاخص های عملکردی، از آگاهی تا احساس و ادراک، از نفوذ و حمایت تا عمل و مشارکت، پرداخته اند.

 

این راهنمای ارزیابی، درک 360 درجه ای از چگونگی بهره برداری از بهترین ابزارها و تاکتیک های اندازه گیری به منظور ارزیابی و تعیین کمیت نرخ بازگشت سرمایه گذاری در روابط عمومی، فراهم می کند.


فصول کتاب راهنمای ارزیابی عبارتند از:
وضعیت ارزیابی روابط عمومی
همسوسازی روابط عمومی با اهداف کسب و کار
چگونگی ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه گذاری (ROI) در رسانه های اجتماعی
مدیریت شهرت و اعتبار
ارزیابی تعهد شغلی
ارائه ارزیابی به رهبران ارشد
داده ها، داشبوردها و ابزارها
منابع ارزیابی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی