درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28641صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 16:01
فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و انجمن بین المللی روابط عمومی، سازمان یافته و آبان ماه سال 1396در تهران برگزار خواهد شد.
  

 تقدیر از شما
خداوند را بسیار شاکریم که به ما قدرت خلق ایده برگزاری اولین و بزرگترین رویداد علمی و تخصصی روابط عمومی در ایران (1383) را داد؛ رویدادی که توانست در حوزه های مختلف روابط عمومی منشاء بسیاری از رویدادها و تحولات دیگر در کشور باشد و بیش از صدها نفر از علاقمندان و مدیران و کارگزاران روابط عمومی را گرد هم آورده و فرصت تبادل افکار و ایجاد ارتباط بین آن ها را با هم فراهم نماید.


تجربیات بیش از 300 نفر از متخصصان، استادان، صاحب نظران و کارشناسان روابط عمومی داخلی و خارجی از طریق ارایه سخنرانی و مقاله در اختیار حاضرین در کنفرانس قرار گرفت تا نقطه عطفی باشد در جهت شکوفایی روابط عمومی کشور که هنوز در دام شیوه های سلیقه ای و محافظه کارانه گرفتار است و برنامه ریزی مدونی برای پویا کردن آن از جانب متولیان دولتی و خصوصی صورت نگرفته است.


برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که 17، 18 و 19 آذر ماه 1391 با شرکت بیش از 1200 نفر از مدیران و کارشناسان و در میان استقبال باشکوه متخصصان داخلی و خارجی برگزار شد، پاسخی مثبت به اعتمادی است که به عنوان اصلی ترین سرمایه در اختیار دست اندرکاران این رویداد عظیم قرار گرفت.


از اعتماد شما به برگزارکنندگان کنفرانس و از این که در اجرایی کردن ایده ها و برنامه های توسعه و اعتلای روابط عمومی در ایران ما را یاری می نمایید سپاسگزار بوده و از کاستی های احتمالی پوزش می طلبیم. امید آن که با همراهی شما گامی دیگر به جلو برداریم.
 
ماموریت کنفرانس
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عنوان یک محصول علمی و فرهنگی، بقاء‌ خود را بر نوآوری و تغییر بنا نموده است. بدین منظور ساختار، محتوا و نوع اجرای کنفرانس با هدف افزایش اثربخشی و کارایی نسبت به محیط انعطاف نشان می دهد.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راه کارهای عملی است. هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.

کنفرانس موفق بود ...
ما معتقد هستیم کنفرانس موفق عمل کرد زیرا:
توانست مشارکت ده ها دانشگاه و موسسه علمی داخل و خارج از کشور را بدست آورد.
توانست همکاری بسیاری از اساتید و متخصصان ایرانی حوزه روابط عمومی را در این کنفرانس جلب نماید.
توانست منشورهای اخلاقی و همکاری رسانه و روابط عمومی را تهیه و ارائه نماید.
توانست ادبیات مربوط به حوزه روابط عمومی را غنی تر در معرض علاقمندان قرار دهد.
توانست منشاء تحولات مهم روابط عمومی از جمله رویدادهای مشابه باشد.
توانست زمینه حضور بزرگترین دانشمندان روابط عمومی از جمله پروفسور جیمز و لاریسا گرانیگ و رهبران انجمن های مطرح و بنام روابط عمومی جهان را برای نخستین بار به ایران فراهم نماید.
توانست زمینه برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی ایران در خارج از کشور را فراهم نماید که هفت دوره آن برگزار شد.
توانست برای نخستین بار اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی (APR) را برای روابط عمومی ایران به ارمغان بیاورد.
توانست ایده برگزاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و تاسیس انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی را در ایران و خارج از کشور اجرایی نماید.
توانست جدیدترین مباحث حرفه روابط عمومی و الگوهای مطرح را توسط اساتید و صاحب نظران برجسته جهان و ایران عرضه نماید.
توانست زمینه آشنایی با فناوری های نوین روابط عمومی دو و ایجاد بستر مناسب برای توسعه بهره مندی و بهره وری از آن را افزایش دهد.
توانست بیش از 5000 نفر از مدیران و کارگزاران روابط عمومی را در کنار هم قرار دهد.
توانست توانایی ها و پتانسیل های بخش خصوصی در برگزاری کنفرانس ها و گردهمایی ها و حرکت های بین المللی در راستای همکاری هرچه بیشتر روابط عمومی ها با مشارکت ارگان ها و دستگاه های دولتی را به اثبات برساند.

توانست جایگاه روابط عمومی در ایران را برجسته نماید.

توانست فرصت مناسب و ارزشمندی را برای هماهنگی و تعامل مناسب روابط عمومی و مدیران و کارگزاران ایرانی با همدیگر فراهم نماید.

یک فرصت ایده آل برای تمرین «روابط عمومی خلاق و نوآور»
در میان تغییرات غیر قابل پیش بینی و پر سر و صدا در صنعت هنرهشتم، اصول اولیه ای که هدف متخصصان روابط عمومی، به انجام رساندن آن هاست، اغلب نادیده گرفته می شود. هنگامی که احساس می کنید گیر کرده اید، توقف کنید و پیشرفت خود را ارزیابی نمائید: در مورد آن چه که در حال تلاش برای رسیدن به آن هستید، فکر کنید. در این گردباد ارائه نتایج، برخی از اصول روابط عمومی اغلب فراموش می شوند. 


تغییر، یک مقدار ثابت، و مترادف با نوآوری است و در هر کجا و هر زمانی اتفاق می افتد، به ویژه در روابط عمومی. به عنوان یک کارگزار روابط عمومی، هیچ چیزی هرگز مهم تر از این مسئله نبوده است که نسبت به تغییر و ظهور روندها و فرصت ها، فکری باز داشته باشیم و نسبت به شیوه های ارتباطی اخلاقی، صادقانه و محترمانه، که برای روابط عمومی ها به منظور رسیدن به درک متقابل، تحقق اهداف سازمانی و خدمت به منافع عمومی، بسیار مهم هستند حساس و مسئولیت پذیر باشیم.


ما با استفاده از روابط عمومی خلاق و نوآور و شیوه های تکنیکی پیشرفته، می توانیم این برهه از تغییر را هدایت نماییم. این کنفرانس موفق به کسب شهرتی به عنوان کنفرانس برتر در حوزه روابط عمومی، و همچنین به دلیل القای تفکری جدید که سبب پیشرفت و جلو بردن عملکرد شاغلان در این حوزه شده است.


سخنرانان کلیدی در چهادهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مورد نیاز به درک تمایز، خلاقیت و نوآوری با بهره گیری از روابط عمومی اخلاقی صحبت خواهند کرد.

چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)
موسسه کارگزار روابط عمومی در جهت افزایش قابلیت ها و صلاحیت های واحدهای روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی در سطح تعالی همکاری می نماید. این امر تاثیر بسزایی در خط مشی های حرفه ای و کیفیت برنامه ها و فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها به همراه دارد.


موسسه کارگزار روابط عمومی به عنوان یک نهاد غیردولتی فعال در حوزه روابط عمومی، در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط بین سیاستگذاران، مدیران اجرایی، بهره برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت «روابط عمومی خلاق و نوآور» در تعالی روابط عمومی کشور، چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار نماید.


چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و انجمن بین المللی روابط عمومی، سازمان یافته و آبان ماه سال 1396در تهران برگزار خواهد شد.


بدینوسیله از کلیه فرهیختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان دعوت می شود تا با ارایه نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود در این کنفرانس شرکت نمایند. همچنین از مدیران و کارگزاران روابط عمومی دعوت می گردد با حضور خود در این کنفرانس بر غنا و شکوه آن بیفزایند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارایه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

- پذیرش و تطبیق حرفه ای با تاکید بر اصول خلاقیت، نوآوری و تمایز
- راهبردهای توسعه ای و حرفه ای خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
- استراتژی، برنامه ریزی و ارزش آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور
- ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی
- منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق
- توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی
- تحلیل نقش سازمان ها و موسسات غیردولتی در ارتقاء فعالیت ها، سطح دانش و بینش اخلاقی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور
- تحلیل نقش فناوری های نوین در توسعه فعالیت های نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط عمومی
- فرصت ها و چالش های پیش روی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور
- راهکارهای مدیریت نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی

فراخوان تجارب مدیریتی
تجربه، مهمترین عامل در فراگیری قابلیت های مدیریتی است. بررسی ها نشان می دهد کسب قابلیت های مدیریتی، تا ۷۰ درصد از طریق تجربه صورت می پذیرد. اینکه ما فردی را در سازمان خود مجرب می نامیم و شایسته عهده دار شدن مسئولیتی می دانیم، ناشی از همین موضوع است.


مستندسازی تجربه مدیریتی نیز فرایندی است که طی آن با دیدگاهی جامع، به ثبت یک تجربه مدیریتی می پردازیم به گونه ای که دیگران بتوانند با مراجعه به مستندی که تهیه شده است، به ابعاد گوناگون تجربه و فرایند تحقق آن پی برده و از آن درس آموزی و یادگیری لازم را داشته باشند.


وقتی یک تجربه مدیریتی تدوین و مستندسازی می شود می توان برای آن کاربردهای مختلفی در جهت آموزش، هم آموزی و یادگیری سازمانی متصور بود. باید توجه داشت که تجربه منبع اصلی آموزش مدیریت، وظایف، مسؤلیت ها و چالش های شغلی است.


از تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی دعوت می شود، تجارب شان را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

چرا شما باید حضور داشته باشید؟
- این رویداد، برترین کنفرانس ملی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات می باشد.
- تمرکز بر جلسات عملی و تجربه به سبک مطالعه موردی از سازمان ها و شرکت ها، می باشد.
- فرصتی برای دیدار با سخنرانان و افراد مطرح حوزه، می باشد.
- یک ویترین ملی برای نشان دادن آخرین روندها در روابط عمومی است.
- ایجاد ارتباطات کاری جدید و تبادل تجارب با متخصصین همفکر از سراسر ایران.

 

چه کسی باید شرکت کند؟
این رویداد برای حضور مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی و ارتباطات، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی،ارتباط گران و روزنامه نگاران، مدیران خدمات مشتریان و مدیران توسعه کسب و کار در نظر گرفته شده است.


وبسایت کنفرانس: www.irancpr.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد