درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2858صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 25 فروردین 1392 - 07:37
معر فی موسسه اخلاق ارتباطات
مجله بین­المللی اخلاق ارتباطات از سوی این موسسه منتشر می شود و محتوای آن موضوعات اخلاق در روزنامه­نگاری، روابط عمومی، بازاریابی، ارتباطات سالم، علوم اطلاعاتی و ارتباطات سازمانی می­باشد.
  

«موسسه اخلاق ارتباطات» سال 2001 تأسیس شد. این موسسه یک شبکه بین­المللی برای پژوهشگران، متخصصان و دانشجویات ارتباطات است.

در موسسه اخلاق رسانه­ای پژوهش ها در پنج زمینه سیاسی (گفتمان بین فرهنگی، حکمرانی جهانی، سیاست محلی و ملی، اخلاق در سازمان­های سیاسی، روزنامه­نگاری سیاسی، اخلاق در تبلیغ سیاسی)، رسانه (اخلاق اطلاعاتی، اخلاق مخاطب و رسانه­های جمعی، قانون رسانه، اخلاق ارتباطات جمعی، اخلاق رایانه و فناوری، اخلاق توسعه نرم­افزاری)، سازمانی (اخلاق تجارت، اخلاق نوآوری)، گروهی (اخلاق رهبری، اخلاق و روابط ارتباطاتی، اخلاق در گروه تصمیم­گیری، یادگیری و نوآوری در گروه­های کوچک، اخلاق توسعه حرفه­ای، اخلاق گفتمان) و بین شخصی (فلسفه ارتباطات و مطالعات اخلاق، مهارت­های ارتباطاتی، فرهنگ و جنسیت، قومیت و بازنمایی) انجام می­شود،. در وب­گاه این موسسه مجموعه­ای از مقالات در حیطه اخلاق ارتباطات وجود دارد.

 

اهداف موسسه اخلاق رسانه:

- معرفی رشته اخلاق ارتباطات و بررسی رابطه بین صنایع ارتباطاتی و علل و پیامدهای اخلاقی

- ایجاد زمینه­ای برای پژوهشگران و متخصصان به منظور مطالعه رویه­های اخلاقی در ارتباطات

- توسعه ابزار خاص، چارچوب­ها و روش­های آموزشی

- حمایت از رویه­های ارتباطاتی به مثابه اصول اخلاقی

مجله بین­المللی اخلاق ارتباطات از سوی این موسسه منتشر می شود و محتوای آن موضوعات اخلاق در روزنامه­نگاری، روابط عمومی، بازاریابی، ارتباطات سالم، علوم اطلاعاتی، ارتباطات سازمانی و مدیریتی می­باشد. این موسسه همچنین کتاب­هایی در زمینه اخلاق ارتباطات منتشر کرده است که می­توان به «فراتر از اعتماد» و «جنگ ارتباطاتی: پول، رسانه و ارتش» اشاره کرد.

 

www.communicationethics.net/home

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد