درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 04:17   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28434صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 8 اسفند 1395 - 23:11
برنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی
روابط عمومی مجال انجام رسالت اصلی خود را نداشته است، همچنین انتظار می رود پس از دریافت مجوز حرکت شانه‌به‌شانه با رقبا و سبقت گرفتن از آنان را دربرنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی شاهد باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گفت: برنامه راهبردی ثامن، توانمندسازی و هم‌افزایی، ارتقا توان سازمانی در بخش‌های مختلف برای از بین بردن فاصله معنادار تعاونی با بانک‌ها و مؤسسات مالی در فضای رقابتی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمدابراهیم پورزرندی با اشاره به تدوین و ابلاغ شرح وظایف جدید کارکنان روابط عمومی افزود: باید کارکنان روابط عمومی فراتر از وظیفه و انتظار تلاش کنند چراکه نقش این مجموعه تاثیرگذار تر از سایر واحدهای سازمان است.


پورزرندی بر اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهندگی در درون و بیرون سازمان تأکید و اظهارکرد: هوشیاری و مدیریت صحیح اخبار، اطلاعات و ارتباطات، ضامن موفقیت ثامن در مرحله گذار از تعاونی به موسسه اعتباری است.


وی حیطه فعالیت روابط عمومی بانک‌ها و مؤسسات را به دلیل ارتباط مستقیم با افکار عمومی بسیار حساس و آسیب‌پذیر برشمرد و تأکید کرد: تلاش آگاهانه مدیریت روابط عمومی تصویر و شهرت 19 ساله سازمان را حفظ می کند.


مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گران‌ترین ریسک را ریسک شهرت عنوان کرد و گفت: مدیریت روابط عمومی حافظ شهرت و برند سازمان است؛ چراکه اگر برند سازمانی دچار خدشه و آسیب شود جبران آن سخت و غیرممکن می شود.


وی لازمه مدیریت در عصر ارتباطات و اطلاعات را مدیریت پیشرو در روابط عمومی اعلام و تأکید کرد: در شرایط کنونی با وجود بسترها، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تعاملی دوسویه که به‌صورت مستمر در حال فعالیت و بمباران اطلاعاتی افکار عمومی هستند، چگونگی کسب، مدیریت صحیح، پالایش و انتقال اطلاعات و اطلاع‌رسانی به ذینفعان از اهمیت بالایی برخوردار است.


برنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی
پورزرندی اطلاع از رفتار و برنامه‌های رقبا را از وظایف مهم روابط عمومی عنوان و تصریح کرد: کسب اطلاعات کامل از وقایع پیرامون و اطلاع رسانی آن به مدیران نقش مهمی در تصمیم گیری و انجام واکنش مناسب دارد.


وی از مدیریت روابط عمومی به‌عنوان پیشخوان سازمان یادکرد و گفت: باتوجه به محدودیتهای که از طریق نهاد های قانون گذار در مسیر فعالیت ثامن وجود داشت، روابط عمومی مجال انجام رسالت اصلی خود را نداشته است، همچنین انتظار می رود پس از دریافت مجوز حرکت شانه‌به‌شانه با رقبا و سبقت گرفتن از آنان را دربرنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی شاهد باشیم.


مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن بابیان اینکه ثامن در قیاس با سایر رقبا با درصد بالایی از سپرده گذاران و متقاضیان خرد روبرو است، افزود: با دریافت مجوز ، حضور در عرصه رقابت بانکی و ارائه خدمات متنوع و به روز که بستر آن فراهم شده، تعامل سازنده با مشتریان افزایش می یابد.


راه اندازی مرکز تماس
پورزرندی وظیفه ذاتی روابط عمومی را کسب اطلاعات، ایجاد ارتباطات هم‌راستا با چشم‌انداز و مأموریت راهبردی دانست و اظهارکرد: باید اعتلا بخشیدن به برند ثامن از برنامه های بنیادین روابط عمومی باشد. در این روند چشم‌انداز ثامن خلق ارزش برای همه گروه‌های ذینفع"مشتریان، سهامداران، کارکنان" خواهد بود.


وی همچنین اول ماندن را مهم‌تر از اول شدن دانست و از راه اندازی مرکز تماس در مدیریت روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن خبرداد و گفت: وظیفه کارکنان روابط عمومی اطلاع از جایگاه سازمان در ابعاد بین‌المللی، منطقه‌ای، ملی، استانی و حفاظت از حیثیت برند است.


مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن نیز در این مراسم با ارائه گزارش از روند برگزاری دوره تخصصی و آموزشی نیروهای روابط عمومی، بر آموزش مستمر کارکنان تاکید کرد.
امیر آشتیانی عراقی از تدوین و ابلاغ شرح وظایف جدید نیروهای روابط عمومی گفت و افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و مشخص شدن نقاط قوت و ضعف نیروها، اقدام به برگزاری این دوره تخصصی شد.


بر اساس این گزارش مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن به همراه مدیر حوزه مدیریت، معاون نیروی انسانی و آموزش، مدیر روابط عمومی و مدیرآموزش در مراسم اختتامیه دوره آموزشی تخصصی 4 روز کارکنان روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن که در ساختمان مدیریت آموزش موسسه اعتباری ثامن برگزار شد، حضور یافت و با کارکنان جوان روابط عمومی به گفتگو پرداخت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات