درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28312صفحه نخست » دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 11:33
مشکلات مشتری های خود را بیابید
همواره بسیاری از محصولات و خدمات به این منظور ارائه می شوند تا زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده و آن را آسان تر کنند. با این حال برخی از موارد نیز یافت می شود که اگرچه چندان خوشایند افراد نیستند، اما برای زندگی آنان کاملاً ضروری و لازم هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همواره بسیاری از محصولات و خدمات به این منظور ارائه می شوند تا زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده و آن را آسان تر کنند. با این حال برخی از موارد نیز یافت می شود که اگرچه چندان خوشایند افراد نیستند، اما برای زندگی آنان کاملاً ضروری و لازم هستند.

مثال بارز این امر بیمه عمر است. در این طرح افراد با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه یا سالانه تحت عنوان حق بیمه، علاوه بر تأمین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای خود، از امکانات پوشش های بیمه نیز برخوردار خواهند شد.

این نوع بیمه در حال حاضر به علت ویژگی هایی که دارد، به یکی از پرطرفدارترین ها در این زمینه تبدیل شده است که روز به روز به تعداد افرادی که تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند، افزوده می شود. اگرچه فرد ممکن است در همان لحظه از پولی که می دهد استفاده نکند و این امر باعث شود تا فکر کند کار بیهوده ای را دارد انجام می دهد، اما این اقدام باعث خواهد شد از مشکلات زندگی آنان کاسته شود و در صورت وقوع حادثه ای بهتر بتوانند با آن کنار بیایند و دچار بحران نشوند.

این امر کاملا مشخص است که هر شرکتی مشتریان خود را دارد و ممکن است آنان نیازهای متفاوتی داشته باشند که با نیاز ها و خواسته های مشتریان سایر شرکت ها (حتی شرکت های فعال در همان حوزه)کاملا متمایز باشد.

به همین خاطر کپی برداری از طرح های سایر شرکت ها برای کاهش مشکلات مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها اقدامی هوشیارانه محسوب نمی شود. باید توجه داشته باشید که در این شرایط ممکن است تمامی اقدامات تان بیهوده و بی ثمر باشد و به نتایج مدنظر منتج نشود. به همین خاطر لازم است همواره در این کار خلاقیت ها و شیوه کاری خاص خود را داشته باشید.

ایده

اگرچه بسیاری از شرکت ها تمرکز خود را روی ارائه خدماتی گذاشته اند که به نوعی برای مشتری جذاب است و در ثانیه می توانند تأثیر آن را ببینند، اما آیا این کار به نفع مشتری است و باعث می شود تا مشکلات آینده و احتمالی آنها رفع شود؟

بدون شک چنین نیست و این دسته از شرکت ها تنها به دنبال انجام کاری هستند که مورد توجه قرار بگیرد، درحالی که یک شرکت موفق باید به نحوی عمل کند که آینده نگر باشد. برای مثال ممکن است برای یک فرد خردسال خریدن یک اسباب بازی جذابیت به مراتب بیشتری نسبت به باز کردن یک حساب پس انداز داشته باشد.

با این حال اگر والدین به فکر آینده وی هستند لازم است تا به فکر آینده وی باشند تا از مشکلات آتی وی کاسته شده و در آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند. در امر بازاریابی و کسب و کار نیز یک شرکت باید نوع خدمت رسانی خود را به نحوی سازماندهی کند که مرتبط با محصولی باشد که به فروش می رساند. برای مثال یک شرکت می تواند قرعه کشی های بسیاری را انجام دهد تا بدین شکل افراد را ترغیب به خرید کند.

البته این امر برای خریداران جذاب است، اما با نگاهی دقیق خواهید فهمید که این اقدام در نهایت به نفع آن دسته از افراد خواهد بود که جایزه به آنان تعلق می گیرد و برای باقی افراد عملا این اقدام سودی ندارد. با این حال اگر تمام هزینه را صرف برای مثال گارانتی دار کردن محصول خود کنید ضمن اینکه کاری را انجام داده اید که همه مشتریان از فواید آن بهره مند می شوند، می توانید کلاس کاری خود را به مراتب بالا ببرید و در بازار رقابتی به شیوه ای متمایز عمل کنید.

برای مثال می توانید به جای اهدای جوایز روزانه به مشتریانی که از شما خرید می کنند، همان هرینه را صرف تهیه و چاپ کاتالوگ هایی کنید که به بهترین شیوه محصولات شما را معرفی می کند.

در واقع اقدام غلط بسیاری از شرکت ها این است که فکر می کنند باید حتما به شیوه سایرین عمل کنند. در بازار حال حاضر شرکتی می تواند به سرعت رشد کند که خلاقیت کاری داشته باشد، زیرا طرح های تکراری را سایر شرکت ها نیز ممکن است بهتر از شما هم انجام دهند و به همین خاطر نباید همواره مقلد و کپی بردار طرح های سایرین باشید.
 
آنچه در عمل باید انجام دهید

ممکن است در شناسایی مشکلات مشتریان خود با مشکل مواجه باشید. تحت این شرایط می توانید به طور غیر مستقیم شرایطی را مهیا سازید که آنان خود دغدغه های شان را در مواجهه با محصول بیان کنند. با این کار شما می توانید به جمع بندی در رابطه با رایج ترین مشکلات آنها دست پیدا کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد