درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28310صفحه نخست » دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 11:30
مدیر زیست بوم مجازی درسا:
شرکت‌های تجاری بدون فعالیت فرهنگی توسعه نمی‌یابند
شرکت‌های تجاری نمی‌توانند بدون فعالیت در بخش‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در بلندمدت به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند و در این راستا باید از فضای مجازی هم استفاده مناسبی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت‌های تجاری نمی‌توانند بدون فعالیت در بخش‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در بلندمدت به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند و در این راستا باید از فضای مجازی هم استفاده مناسبی کرد. مدیر «زیست بوم مجازی درسا» در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با بیان این مطلب گفت: در عصر حاضر فعالیت‌های اقتصادی بدون توجه به فرهنگ‌سازی معنا ندارد.  مهدی نیامنش در ادامه فرهنگ‌سازی از سنین پایین را رسالت اجتماعی «خانواده درسا» اعلام کرد و گفت: حضور ما در یکی از برنامه‌های کودک و نوجوان از مدت‌ها پیش آغاز شده و ما در کنار اهداف درآمدی؛ نگاه پررنگی به آموزش و فرهنگ‌سازی داریم، چراکه بدون کسب درآمد فرهنگ‌سازی امکان‌پذیر نیست.

 

وی سیستم آموزشی و نگاه ویژه به کودکان در کشورهای پیشرفته را مورد اشاره قرار داد و افزود: کودکان به بهترین شکل امکان انتقال این آموزش‌ها را به سایر اعضای خانواده خود دارند و از این رهگذر شاهد بیشترین تاثیرپذیری خانواده‌ها از آموزش‌های خود باشیم. اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیوی ضبط فصل دوم مجموعه «محله گل و بلبل» از عوامل این برنامه و خانواده درسا تقدیر و تشکر کرده و از نگاه ویژه مجلس به فرهنگ‌سازی و آموزش در سنین کودکی سخن گفتند. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این بازدید گفت: آموزش صحیح و فرهنگ‌سازی ازجمله مواردی است که مجلس نگاه ویژه‌ای به آنها دارد که ورود بخش خصوصی از جمله خانواده درسا به موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح در سنین کودکی نیز نقطه عطفی در این حوزه است تا رسیدن به چشم‌انداز ترسیم شده در این حوزه دست‌یافتنی باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر افزود: متاسفانه ظرفیت‌ها و اعتبارات بالا را در حوزه آموزش مفاهیم و ارزش‌ها به سنین بالاتر اختصاص داده‌ایم. امروز باید سرمایه‌گذاری را در حوزه کودکان انجام دهیم و فضای مجازی که به نظرم یک فضای واقعی است یکی از نیازهای آموزشی ما است. برنامه محله گل و بلبل دو با مشارکت زیست بوم مجازی درسا تهیه شده و تاکنون ۳۲ قسمت از این مجموعه ۹۰ قسمتی روی آنتن شبکه دو رفته است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3989

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد