درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28257صفحه نخست » شنبه، 30 بهمن 1395 - 11:53
ترفندهایی که در مذاکرات شغلی نادیده گرفته می‌شوند
تصور کنید که بالاخره آن فرصت شغلی بزرگ را به‌دست آورده‌اید. به شما تبریک می‌گوییم. اما هنوز برای جشن گرفتن زود است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تصور کنید که بالاخره آن فرصت شغلی بزرگ را به‌دست آورده‌اید. به شما تبریک می‌گوییم. اما هنوز برای جشن گرفتن زود است. اکنون زمان آن است که برای مرحله مهارت‌آمیز مذاکره آماده شوید؛ مرحله‌ای که اغلب پیش از اینکه معامله به‌طور رسمی تایید شود اتفاق می‌افتد.صحبت ما تنها در مورد حقوق‌تان نیست. قطعا مذاکره در مورد پایه حقوق‌تان مهم است؛ چرا که آنچه امروز به خانه می‌برید می‌تواند بر عواید آینده شما تاثیر بگذارد. اما به‌خاطر داشته باشید که به گفته هالی کرافورد که یک مربی شغلی است «حقوق شما تنها مزیت شغل‌تان نیست.» بنابراین بر اعصاب خود مسلط باشید و از صحبت در مورد پاداش اضافی، انگیزه‌ها یا مزایایی که می‌تواند واقعا رضایت شغلی شما را بالا ببرد نترسید.

ویکی سالمی نویسنده و کارشناس شغلی در وب‌سایت Monster می‌گوید: «کارفرمایان از شما انتظار مذاکره دارند.» به عبارتی اگر شما تنها در مورد رقم حقوق در نامه پیشنهاد کار مذاکره کنید، ممکن است هرگز متوجه نشوید که چه مزایای بالقوه‌ای نیز روی میز مذاکره قرار داشت و شما از آن غافل شدید. در زیر سه نکته که اغلب از آنها چشم‌پوشی می‌شود و مهارت‌‌هایی برای درخواست آنها را آورده‌ایم.

1- یک پاداش امضای قرارداد1 جذاب: به گفته سالمی وقتی مطابق میل‌تان در مورد حقوق مذاکره کردید، فورا توجه خود را به یک پاداش امضای قرارداد معطوف کنید؛ این مورد در سال‌های اخیر بسیار معمول‌تر شده‌ است. او می‌گوید: «افراد بیشتری را دیده‌ام که این پاداش را درخواست می‌کنند و حق هم دارند

در سال 2016 پژوهشی از سوی انجمن منابع انسانی WorldatWork انجام شد و در آن روی پاسخ‌دهندگان از بخش‌های مالی، تولید، مشاوره و IT تحقیقی صورت گرفت و مشخص شد که 76 درصد سازمان‌ها یک برنامه پاداش امضای قرارداد داشتند. اکثر این پاداش‌ها یک میزان ثابت بودند؛ گرچه برخی شرکت‌ها از درصدی از «حقوق پیشنهاد شده» استفاده می‌کنند.

چگونه آن را درخواست کنید: به‌خاطر حفظ برگ برنده در قرارداد، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که دست نماینده منابع انسانی آنقدر باز نباشد تا یک پاداش امضای قرارداد پیشنهاد دهد یا میزان حداکثری که تخصیص داده شده است را ارائه دهد؛ مگر اینکه شما خودتان حرف آن را پیش بکشید. بنابراین بستگی به خودتان دارد که با پرسش در مورد پاداش امضای قرارداد، صحبت در مورد آن را آغاز کنید. سالمی می‌گوید: «نمی‌توانم بگویم که چند بار پیش آمده که من، به عنوان یک استخدام‌کننده، گزینه پاداش امضای قرارداد را روی میز داشته‌ام، اما کسی حتی آن را تقاضا نکرده است

2. زمان‌بندی افزایش حقوق بعدی: ممکن است وقتی هنوز پا به شرکت نگذاشته‌اید، سوال در مورد افزایش حقوق بعدی شما عجولانه به نظر بیاید. اما پیشنهاد سالمی است که «فورا و در ابتدای امر دریابید که افزایش حقوق چه زمانی خواهد بود؛ چون اینکه آیا برای افزایش حقوق در 6 ماه یا 16 ماه واجد شرایط هستید یا خیر، می‌تواند به شدت بر درآمد آینده شما تاثیر بگذارد

چگونه آن را درخواست کنید: بپرسید که هر چند وقت یک‌بار کارمندان برای افزایش حقوق ارزیابی می‌شوند؛ این امر می‌تواند از بررسی عملکرد سه‌ماهه تا بازبینی سنتی سالانه متفاوت باشد. اگر مورد دومی مدنظر باشد، توضیح دهید که آیا تاریخ استخدام شما برای دور بعدی ارزیابی‌ها پذیرفته می‌شود یا خیر؛ به گفته سالمی این می‌تواند به یک‌سال مالی مرتبط باشد که به‌جای ژانویه در آوریل شروع می‌شود.

اگر زمان بعدی که برای یک افزایش حقوق واجد شرایط خواهید بود، در 12 ماه آینده اتفاق نیفتد، ببینید که آیا فضایی برای جلو انداختن تاریخ آن وجود دارد یا خیر. آیا چنین شانسی وجود ندارد؟ پس تلاش کنید تا حقوق اولیه خود را افزایش دهید. سالمی پیشنهاد می‌دهد: «بگویید خب چون من در 15 ماه آینده افزایش حقوقی نخواهم داشت، پس آیا می‌توانید 2 یا 3 درصد به حقوق پایه من اضافه کنید؟»

سالمی می‌افزاید: «فراموش نکنید که از چگونگی اندازه‌گیری عملکردتان جویا شوید؛ به این ترتیب می‌توانید اهدافی برای خودتان وضع کنید و می‌دانید که چگونه به آنها جامه عمل بپوشانید.» با این کار نه فقط در مورد چگونگی دستیابی به افزایش حقوق بعدی اطلاعات واضحی کسب می‌کنید، بلکه تعهد خود را به بهتر کردن نقش‌تان نشان خواهید داد.

3. آزادی برای کار از خانه: کار کردن از راه دور مزیتی است که محبوبیت آن به لطف تکنولوژی در حال افزایش است. اینکه مجبور نباشید هر روز هفته به اداره بروید زمان و پول زیادی را در هزینه‌های رفت‌و‌آمد شما ذخیره خواهد کرد. سالمی می‌گوید: «امروزه افراد بیشتر و بیشتری این کار را انجام می‌دهند و درمی‌یابند که نسبت به زمانی که در شرکت حضور دارند، بهره‌ورتر می‌شوند و سخت‌تر کار می‌کنند.» او می‌افزاید: «این یعنی مهم نیست شما کجا کار می‌کنید. مهم این است که کارتان را (آن هم به شکل موثر) انجام می‌دهید

این به آن معنا است که این امر در میز مذاکره وجود دارد؛ البته مادامی‌که در صنعتی کار می‌کنید که می‌توانید به‌جای تماس مداوم رودررو با تلفن همراه‌تان و دسترسی به اینترنت کار کنید.

چگونه آن را درخواست کنید: دریابید که سیاست کارفرمای شما در مورد کار از خانه چیست و آیا شما برای کار در خلال خط‌مشی سازمان واجد شرایط هستید یا خیر. اگر این‌گونه نیست، به عنوان مثال از آنها بخواهید به‌طور آزمایشی یک روز از هفته از خانه کار کنند، سپس برنامه‌هایی برای ارزیابی این طرح در 6 ماه آینده ایجاد کنید. گرچه سالمی به کسانی که تازه وارد شغل‌شان شده‌اند هشدار می‌دهد که حضور منظم در شرکت بسیار مهم است؛ حتی اگر کارفرمای جدید شما با طرح «کار از خانه» موافق باشد. سالمی می‌گوید: «به نظر من شما باید اکثر زمان خود را (به‌خصوص در آغاز راه) در شرکت بگذرانید؛ در غیر این صورت از اذهان فراموش خواهید شدبنابراین پیش از اینکه از سیاست‌های «کار از منزل» استفاده کنید، تعیین کنید که رئیس شما برای تحکیم روابط به چه مقدار تعامل شخصی نیاز دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3987

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد