درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28249صفحه نخست » شنبه، 30 بهمن 1395 - 09:22
انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا، یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و پخش محتوای یکپارچه، مناسب و ارزشمند برای جذب یک گروه مخاطب با تعریف و چارچوب مشخص، با هدف سوق دادن خرید مشتریان به‌سوی سوددهی می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی محتوا، یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و پخش محتوای یکپارچه، مناسب و ارزشمند برای جذب یک گروه مخاطب با تعریف و چارچوب مشخص، با هدف سوق دادن خرید مشتریان به‌سوی سوددهی می‌باشد.

 

محتوایی می‌تواند در یک کمپین بازاریابی محتوا جای داشته باشد که افراد به دنبال آن رفته و بخواهند مصرف‌کننده آن باشند، نه اینکه از آن اجتناب کنند. بسته به اینکه هر مخاطب چه واکنشی نشان می‌دهد و اینکه محتوا برای دریافت کنند ارزشی دارد یا نه، هر مورد بازاریابی محتوا که ایجاد می‌کنید می‌تواند نوعی تبلیغات نیز باشد. البته، هدف در بازاریابی محتوا، ارائه‌ی بیشترین ارزش برای حداکثر تعداد مخاطب هدف ممکن است. با ارائه‌ی چند مثال می‌توانیم مسئله را روشن‌تر کنیم:
 
انواع محتوا در بازاریابی محتوا
 اینفوگرافیک ها: اشکالی معمولاً بلند و عمودی که شامل آمار، جداول، نمودارها و دیگر اطلاعات می‌باشند. اینفوگرافیک ها را می‌توان سال‌ها روی وب‌سایت های مختلف پست کرد و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخاند، لذا تاثیرگذارند. معمولاً، سفارش طراحی یک اینفوگرافیک آراسته حداقل هزار دلار هزینه در بردارد ولی اگر برای اضافه کردن راهبردها، برنامه‌ریزی، تحقیق، کپی‌رایت و طراحی، یک پیمانکار یا دفتر نمایندگی را استخدام کنید، می‌تواند چندین هزار دلار هزینه روی دستتان بگذارد. مسئله‌ی دیگر، تبلیغ آن اینفوگرافیک به وبلاگ نویسان و رسانه‌ها می‌باشد.
 
صفحات وب: چه تفاوتی بین یک صفحه‌ی وب معمولی و یک صفحه‌ی وب بازاریابی محتوا وجود دارد؟ می‌توانید به یکی از بررسی‌های انجام‌شده توسط شرکت طراحی Teehan+Lax نگاهی بیندازید. برخلاف اکثر بررسی‌ها که گزاف و خسته‌کننده می‌باشند، بررسی‌های این شرکت شگفت‌انگیز هستند.
 
پادکست‌ها: همان‌طور که مایکل هیت، نویسنده‌ی کتاب Platform: Get Noticed in a Noisy World، در وبلاگ خود شرح می‌دهد: پادکست‌ها، کار شما را در دنیایی کاملاً متفاوت، اغلب iTunes، در معرض دید قرار می‌دهد. بسیاری از افراد تازه‌وارد به من گفته‌اند که پیش از یافتن پادکست من در iTunes، هرگز اسم من را هم نشنیده بودند.
 
ویدیوها: معمولاً ویدیوها و پادکست‌ها اشکال بکری از بازاریابی محتوا می‌باشند چرا که افراد فکر می‌کنند این روش‌ها پرهزینه و دشوارند. اما با کاهش قیمت تجهیزات حرفه‌ای، ایجاد محتوای صوتی و تصویری باکیفیت بالا بسیار آسان‌تر از گذشته است.
 
کتب: اغلب، افراد فکر می‌کنند کتب نیز مانند فیلم‌های سینمایی، خود را به مخاطب غالب می‌کنند؛ اما بازاریابان هوشمند، فروش کتب را فقط به خاطر خود فروش انجام نمی‌دهند، بلکه کتب را به‌عنوان ابزار بازاریابی می‌فروشند. حتی با اینکه نشر کتب به‌وسیله ی انتشار شخصی بسیار آسان شده است، هنوز این دیدگاه وجود دارد که این کار دشوار است و فقط افراد مجرب و معتبر می‌توانند یک کتاب در مورد تجارت را به چاپ برسانند.
 
چگونه شروع به بازاریابی محتوا کنیم؟
 شرکت‌های بسیاری خدمات بازاریابی محتوا ارائه می‌دهند که اغلب با SEO یا PR جفت شده‌اند. اگر می‌خواهید سریع وارد کار شوید و خودتان بازاریابی محتوا انجام دهید، آسان‌ترین راه وبلاگ نویسی است. احتمالاً، این کار در ابتدا برایتان دشوار خواهد بود ولی با تمرین و ممارست می‌توانید خود را بهبود بخشید.
 
محتوای عالی چه محتوایی است؟ هنگام گفتگو با شرکت‌های مختلف در مورد بازاریابی محتوا، به آن‌ها می‌گویم که محتوای خوب، محتوایی است که آن‌ها واقعاً بخواهند مطالعه کنند و محتوای عالی، محتوایی است که حاضر باشند برای مطالعه‌ی آن هزینه بپردازند. اگر به دنبال مثال‌هایی از محتوای عالی هستید، کافی است به چیزهایی که اخیراً برای خواندن، تماشا کردن یا گوش دادن آن‌ها هزینه کرده‌اید نگاهی بیندازید.
 
چگونه می توان بیشتر در این مورد آموخت؟ کتاب ممتاز جو پولیتزی با عنوان Epic Content Marketing را مطالعه کنید. یکی از موارد تأکید پولیتزی که من در ابتدا به آن بی‌توجه بودم، اهمیت تمرکز بر تولید محتوای سازگار با تلفن‌های همراه بود چرا که در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل‌شدن به اصلی‌ترین راه دسترسی به محتوا توسط اکثر مشتری‌ها هستند. بدین ترتیب، طولی نمی‌کشد که شما نه تنها با بازاریابی محتوا آشنایی لازم را پیدا می‌کنید، بلکه در این زمینه تبدیل به یک متخصص می‌شوید.

منبع: خلاقیت
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد