درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 08:14   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر استفاده از نیروهای متخصص و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28021صفحه نخست » فناوری نویکشنبه، 17 بهمن 1395 - 07:15
4 دلیل برای استفاده از رسانه های اجتماعی در (B2B)
در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر تبلیغات و بازاریابی، رسانه های اجتماعی یک بستر غنی و تعاملی است. علاوه بر به اشتراک گذاری عقاید مدیریتی خود و پیام رسانی از طریق کانال های اجتماعی خودتان، شما همچنین می توانید به آنچه مشتری ها می خواهند گوش فرا دهید و در مورد نیازها و علایق شان با آنها صحبت کنید.
  

1) مشتری های شما اینجا هستند
فیس بوک یک موفقیت بی سابقه را در آگوست امسال کسب کرد زمانی که یک میلیون نفر در یک روز وارد این سایت شدند. توئیتر در ماه بیشتر از 315 میلیون کاربر دارد و لینکدین بیشتر از 360 میلیون عضو دارد. این یک بازار بالقوه است که هیچ برندی نمی تواند آنرا نادیده بگیرد. لینکدین جایی است برای برقراری ارتباطات B2B و به اشتراک گذاشتن مفاهیم تجارتی اما دیگر پایگاه ها نیز نقش مکمل مهمی را ایفا می کنند.


2) گرایش به خودآموزی بین خریداران B2B
افراد مسئول تصمیمات خرید در شرکت های بزرگ پرمشغله هستند و زمان کافی برای گوش دادن به گزارشات فروش از تأمین کننده ها را ندارند. به طور فزاینده ای، آنها ترجیح می دهند که خودشان را در مورد گزینه های موجود از طریق جستجوی جسته و گریخته در محتوای دیجیتال کسب دانش نمایند. بنابراین، رسانه های اجتماعی فرصتی برای تصمیم گیران تجاری ایجاد می کند، تا زودتر در چرخه فروش قرار گرفته و قبل از اینکه مشتری درخواست هایش را ارائه دهد آگاهی (اطلاعات) و توجه کسب کنند.


3) بهینه سازی موتور جستجو و ترافیک وب
استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند که ترافیک مصرف اینترنت را از سوی سایت خودتان هدایت کنید و رتبه موتور جستجوگر خودتان را ارتقاء دهید. گوگل صفحات اجتماعی شما را انتخاب و کار را برای مشتری ها برای پیدا کردن و برقراری ارتباط با شما آسان می کند. البته، هر چه در رسانه های اجتماعی فعالتر باشید، شانس اینکه به وسیله جستجوگر انتخاب شوید، بیشتر خواهد بود. به علاوه، هر چه محتوای با کیفیت تری ارائه دهید، احتمال اینکه مشتری ها با آن درگیر شده و از وب سایت شما دیدن نمایند، افزایش می یابد.


4) بستری برای مکالمات شخصی
در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر تبلیغات و بازاریابی، رسانه های اجتماعی یک بستر غنی و تعاملی است. علاوه بر به اشتراک گذاری عقاید مدیریتی خود و پیام رسانی از طریق کانال های اجتماعی خودتان، شما همچنین می توانید به آنچه مشتری ها می خواهند گوش فرا دهید و در مورد نیازها و علایق شان با آنها صحبت کنید. دسترسی آزاد به اطلاعات برای صحبت با مشتری ها به روشی به هنگام و مناسب را در دست دارید. علاوه بر این، اگر می خواهید که در رسانه های اجتماعی تبلیغاتی انجام دهید، از قابلیت هدفگیری، تبلیغات به سمت مشتری به روشی که برای نقش و سازمان آنها شخصی سازی شده است، استفاده کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400