درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 10:09   

رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"

  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی
  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات
  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27979صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 12:10
اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان یکی از شاخصه‌های روابط‌عمومی موفق است
روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد برخی تغییرات در نوع نگرش و رفتارهای سازمانی خود علاوه بر اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان، سبب بوجود آمدن اعتماد دوسویه بین مخاطبان و کارکنان سازمان مطبوع خود شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی محمدی، مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با علی شوقی‌بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که روابط‌عمومی برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به واسطه ایجاد برخی تغییرات در نوع عملکرد و فعالیت‌های خود علاوه بر ارایه روش‌ها و راهکارهای نوین ارتباطی به مدیران ارشد و دیگر بخش‌های سازمان، موفق به ارتقای جایگاه روابط‌عمومی نسبت به سالیان گذشته شده‌اند و همواره به عنوان یکی از بخش‌های اصلی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های سازمان دارای نقشی کلیدی و تعیین‌کننده هستند .
محمدی ادامه داد: اعتبار سازمانی به عنوان سرمایه معنوی یک سازمان در فکر و ذهن مخاطب شکل می‌گیرد و کارگزاران روابط‌عمومی می‌بایستی ضمن درک این موضوع، توجه داشته باشند که این اعتباربخشی به تنهایی اثربخش نخواهد بود و حفظ و نگهداری این اعتبار از اهمیت بالایی برخوردار است .
در ادامه این دیدار علی شوقی‌بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ضمن تایید مباحث مطرح شده گفت: رسیدن به شرایط مطلوب در حوزه روابط‌عمومی کشور نیازمند نوعی همکاری و هماهنگی مابین دستگاه‌های مختلف است تا با تدوین و بکارگیری برخی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های منطبق با شرایط روز، شاهد شکوفایی و نوعی جهش در فعالیت‌های روابط‌عمومی‌های کشور باشیم .
شوقی‌بنام ادامه داد: به طور مثال عدم وجود مقررات و دستورالعمل‌های مشخص در خصوص نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای هوشمند، سبب شده علاوه بر برخوردهای سلیقه‌ای در این خصوص شاهد آسیب رسیدن به اصل موضوع که همان اطلاع‌رسانی دقیق و شایسته به مخاطبان است، باشیم .
لازم به ذکر است دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی و ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع روابط‌عمومی، صنعت و رهبری تغییر اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد .
علاقمندان به این همایش‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند .

 

منبع: روابط‌عمومی و بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی باشگاه چوکا


  مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد


  انتصاب رئیس اداره روابط عمومی بانک دی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»