شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با انقلاب بنیادی که در حوزه ارتباطات و رسانه ها در دست اقدام است، متخصص مسلمان روابط عمومی، همچون هر متخصص ارتباطات واجد شرایط دیگری، اکنون نیازمند مقاوم سازی روابط عمومی و بازاریابی با تکنیک ها و استراتژی های جدید می باشد.
همانطور برایان سولیس پیشنهاد می دهد، متخصصین ارتباطات، به دلیل پیچیدگی و شرح لایه های دو طرفه تاثیرگذاران سنتی و جدید و جوامعی که اطراف آنها تشکیل می شود و ایده هایی که آنها بیان می دارند به بازسازی مدل کلی ارتباطات برای شبکه های اجتماعی نیاز دارند.
در حال حاضر می توانیم بگویم که صنعت روابط عمومی نیز به دوران روابط عمومی 2.0 تبدیل شده است. "این همان عنصر شفاف اولیه رسانه های اجتماعی است که با ارزش چشمگیر و ظرفیت های زیاده از حد آن تلفیق می شود به این معنی که هم متخصصان روابط عمومی را نگران ساخته و هم در همه جا منبع الهام آنها بوده است.
سولیس اظهار می کند "که این مسئله حداقل، جرقه گفتگوی جدید، سوالات، آموزش و نوآوری را می زند و همچنین منجر به تجدید حیات خود صنعت روابط عمومی خواهد شد."
|