درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 خرداد 1402 - 06:57   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27826صفحه نخست » روابط عمومی و زنانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 16:12
مدیران زن در روابط عمومی
تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.

 

در پژوهشی که در حوزه روابط عمومی در خصوص تجربیات زنان به عمل آمد، به موضوعاتی چون حقوق و تفاوت‌های شغلی، تمایز جنسی، اطلاعات و قدرت مدیران در شرکت‌ها، مهارت‌های تأثیرگذار مدیریتی و توانایی‌های علمی در انجام پژوهش پرداخته شده است.


در این مطالعه از سه عنوان اصلی استفاده شده است تا راحتتر بتوان مدیریت را در روابط عمومی تشریح کرد. عناوین یاد شده عبارتند از:
الف – توصیف مدیریت که در گذشته ارائه شده است.
ب – انتصاب افراد، زیرا مدیران از فرصت‌های بیشتری برای هدایت و رهبری برخوردارند.
ج – منصوب شدن به پست‌های مدیریتی در سازمانهای حرفه‌ای و اجتماعی.


مدیران زن در روابط عمومی با مردم در درون یا برون از سازمان ارتباط برقرار کرده‌اند. آنان دارای تجربه هستند و مسئولیت‌ها را به سایر افراد در سازمان تفویض می‌کنند. همچنین ممکن است در سازمان حرفه‌ای به پست‌های مدیریتی منصوب شده باشند و برای ایفای نقش مدیریتی خود پاداش دریافت کنند.

 

زبان مدیریت آنان به شیوه ارتباطات درونی اشاره کرد که شبیه الگوی ارتباطات دوسویه است. زنان همچنین بر استفاده از راهکار انسان‌دوستانه در برخورد با گروه کارکنان زیردست تأکید کردند. بخش تئوریک این پژوهش شامل بروز عواملی است که ممکن است نشانگر الگوی مدیریت زنان در روابط عمومی باشد. بخش حرفه‌ای پژوهش نمایانگر راهبردهای ارتباطات است که رهبران زن از آنها در فرآیند مدیریت استفاده می‌کنند.

 

منبع: سایت همایش زن و روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  هوش مصنوعی و آینده انسانی در شماره آخر ماهنامه مدیریت ارتباطات


  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد