درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27819صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 بهمن 1395 - 13:49
مردم شریک شهرداری در توسعه شهر هستند
سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار آموزشی شهرداری پیشگام مردمداری توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری برگزار شد.

سمینار شهرداری پیشگام مردمداری با حضور مسئولان روابط عمومی شهرداری ساری در روزجمعه اول بهمن ماه ۱۳۹۵ در ساری با حضور مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری مناطق و سازمان های تابعه به همت روابط عمومی و امور بین املل شهرداری ساری برگزار شد.


محمد محبوب معاونت فرهنگی اجتماعی ضمن قدردانی از برنامه های صورت گرفته در روابط عمومی شهرداری و نگاه تخصص محورانه در این واحد به نقش و جایگاه روابط عمومی در شهرداری اشاره داشت و بیان کرد :مردم شریک شهرداری هستند.


و آبادی هر شهر و کشوری به مشارکت مردمی وابسته است و در این بین روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسط نقش محوری دارند وی در ادامه اذعان داشت: شهرداری با خدمات شبانه روزی در جهت تکریم انسانیت که حق مردم ماست تلاش می کند زیرا روابط عمومی چشم و گوش و زبان مردم است و بایستی طرفدار مردم باشد زیرا فلسفه کاری روابط عمومی مردمداری است.


وی در ادامه ضمن بیان تاثیر فعالیت های شهرداری در انعکاس فعالیت ها در جامعه بیان داشت: برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در جهت آسایش و ایجاد آرامش و امید آفرینی است و روابط عمومی به عنوان زبان گویای شهرداری می بایست نسبت به اطلاع رسانی درست به موقع ایفای نقش نماید.


یاسر رضازاده مدیرروابط عمومی و بین الملل شهرداری ساری گفت: این سمینار آموزشی با تاکید بر رویکردهای علمی و در جهت تبیین جایگاه مردم در روابط عمومی شهری و همچنین نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و پاسخگویی در تولید سرمایه اجتماعی به عنوان زیربنای فعالیتهای شهرداری برگزار شد.


رضا زاده تاکید کرد: استراتژی روابط عمومی شهرداری با رویکرد انقلابی وبا محوریت ارزشهای اسلامی در جهت امید افرینی است واطلاع رسانی صحیح و درست اخبار توسعه شهری می تواند عاملی برای همکاری و تعامل بهتر و بیشتر مردم و شهرداری گردد. زیرا اعتقاد داریم کار ما مردم داریست و هیچ سازمانی به اندازه شهرداری به مردم نزدیک نیست.


مدیرروابط عمومی و بین الملل شهرداری ساری، ارتباط صحیح با رسانه ها و پاسخگویی به خبرنگاران را پاسخگویی به مردم برشمرد و بیان کرد: هم رسانه ها و هم روابط عمومی ها اگر با حقوق و وظایف خود آشنا باشند و بصورت علمی کار کنند می توانند بهترین خدمات را به مردم داشته باشند.


لازم به ذکر است دکتر یحیایی ایله ای استاد برجسته روابط عمومی کشور در این سمینار آموزشی به تبیین جایگاه روابط عمومی در شهرداری و راهکارهای ارتباط با رسانه ها سخنرانی نمود و در خاتمه جلسه پرسش و پاسخ توسط همکاران برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد