درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27717صفحه نخست » سه شنبه، 28 دی 1395 - 12:19
برگزاری نشست شورای راهبردی جشنواره ملی تبلیغات
در نشست شورای راهبردی جشنواره ملی تبلیغات، بر داوری این دوره به صورت واقعی و کیفی به دور از سوگیری تاکید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نشست شورای راهبردی جشنواره برترین تبلیغات ایران امروز (دوشنبه ۲۷ دی‌ماه) در محل اداره کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد برگزار شد.

حیدری (مدیر کل تبلیغات ارشاد) با بیان اینکه جشنواره امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است، گفت: تقارن این جشنواره با مباحث اقتصاد مقاومتی می‌تواند بر فرهنگ اقتصادی ما تاثیر داشته باشد. تبلیغات اثری ژرف و عمیق بر رفتار ما خواهد داشت؛ بنابراین باید از این فرصت برای رشد و بهره‌برداری در حوزه تولید استفاده کنیم.

هوشمند سفیدی (رییس جشنواره) با بیان اینکه ما در قالب کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف درباره‌ی برگزاری دومین دوره جشنواره به شکل مناسب و کیفی‌تر به هم‌فکری می‌پردازیم، گفت: جلسه کارگروه رسانه‌های تخصصی تبلیغات برگزار شد. ما هم‌فکری کردیم که چگونه فضاسازی رسانه‌ای انجام دهیم تا ذی‌نفعان صنعت تبلیغات از این موضوع آگاه شوند.

او ادامه داد: جلسه‌ کمیته‌ ‌امور مشتریان و کانون تبلیغاتی هفته آینده سه‌شنبه ساعت ۳ بعدازظهر در بانک صادرات برگزار می‌کنیم. و جلسه سرداوران روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در همین محل برگزار می‌شود که در آنجا منشور ظاهری جشنواره را در اختیار سرداوران قرار خواهیم داد تا در اختیار داوران قرار دهند.

سفیدی یادآور شد: آخرین مهلت دریافت آثار هفتم بهمن‌ ماه خواهد بود و شرکت‌های تبلیغاتی و برندها می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را تا این تاریخ برای ما ارسال کنند. بخش ویژه‌ این جشنواره طرح اقتصاد مقاومتی است. بخش اطلاع‌رسانی در این زمینه کار خود را شروع کرده است و سازمان زیباسازی شهرداری بیلبوردهایی را به این موضوع اختصاص می‌دهد. تبلیغات رادیویی و تلویزیونی ما نیز به زودی شروع می‌شود.

رییس جشنواره با اشاره به امضاء یاداشت تفاهم با سازمان جهانی تبلیغات گفت: مقدمات شروع کار با این سازمان را فراهم کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم پنجمین دوره‌ی این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود. ما آماده‌ هستیم تا گروه‌های این سازمان آثار این جشنواره را پایش کنند و تعهد گسترده و عمیق داده‌ایم که به هر شکل که می خواهند نظارت کنند.

او با بیان این‌که داوری‌های این آثار در سه مرحله انجام می‌شود، اظهار کرد: ساز و کارهای داوری‌ها و شاخص‌هایی که برای داوری داریم و سال قبل هم اعمال شده همان‌طور که گفته شد روز چهارشنبه در اختیار سرداوران قرار می‌گیرد.

هیات ناظر داوری از طرف سازمان تبلیغات پیش‌بینی‌شده که فقط نظارت می‌کند و در داوری‌ها دخالتی ندارد. داوری به صورت اجماعی خواهد بود. همچنین هیات منصفه‌ای در صورت وجود اعتراض به آنها رسیدگی می‌کند و نظر آنها در داوری‌ها نافذ خواهد بود. داوری‌ها به صورت واقعی و کیفی بدون هیچ سوگیری خواهد بود.

سفیدی ادامه داد: سخنرانی‌های علمی و مقالات را به صورت ویژه‌نامه‌ای منتشر خواهیم کرد. ۲۰ مقاله مرتبط با تبلیغات تا کنون آماده شده است.

او افزود: همه با هم فکر می‌کنیم و به یکدیگر کمک می‌کنیم تا این جشنواره به شکل بهتری برگزار شود و در شأن جمهوری اسلامی باشد و این جشنواره به مرحله بین‌المللی شدن نزدیک شود.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد