درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 بهمن 1401 - 10:08   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص

  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!
  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص
  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند
  معتبرترین برندهای سال 2022
  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ
  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد
  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند
  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27663صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 دی 1395 - 13:12
خلاقیت و نوآوری مهمترین ویژگی یک روابط عمومی فعال است
خلاقیت و نوآوری مهمترین ویژگی یک روابط عمومی فعال است که از آن در مسیر معرفی اهداف و عملکرد اداره یا سازمان محل خدمتش استفاده می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه بر جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها تأکید کرد و گفت : روابط عمومی یک نهاد پویا ، فعال و اثربخش درون سازمانی است که هرگز نباید در سکوت باشد .
وی ادامه داد : خلاقیت و نوآوری مهمترین ویژگی یک روابط عمومی فعال است که از آن در مسیر معرفی اهداف و عملکرد اداره یا سازمان محل خدمتش استفاده میکند .
شاه آبادی افزود : روابط عمومی ها می بایست با بهره گیری از روش های نوین اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مؤثر و معنادار با رسانه ها زمینه پیوند مخاطبان با سازمان خود را فراهم کنند و در مثبت اندیشی دیدگاههای آنان نقش موثری را ایفا کنند .
فرماندار هرسین بیان کرد : روابط عمومی ها باید با دقت نظر، مجموعه دستاوردها و عملکرد دولت تدبیر و امید در ادارات متبوع خود را با رسانه ای کردن و برجسته سازی اخبار به اطلاع مردم برسانند .
امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در پایان سخنانش بر تقویت جایگاه روابط عمومی ها تأکید کرد.

 

منبع: آریا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند


  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!


  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد


  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  معتبرترین برندهای سال 2022


  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!


  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ


  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند


  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد