درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 276صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 فروردین 1391 - 12:35
فرار به جلو با «تکذیب» اخبار! روابط عمومی بی‌اطلاع
روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، خبر چندی پیش «مهر» در مورد انتصاب محمد عظیمی به عنوان مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی را کذب خوانده بود؛ در حالی که صبح امروز وزیر ارشاد این انتصاب را تائید کرد.
  

خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ و ادب: خبر انتصاب معاون اسبق حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد به عنوان مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران 23 اسفند روی خروجی «مهر» قرار گرفت، اما روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بلافاصله در اقدامی شتابزده و احتمالاً از سر بی‌اطلاعی نسبت به این خبر، این انتصاب را که با حکم وزیر ارشاد صورت گرفته بود، کذب خواند.
 روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد که به نظر می‌رسد پیگیری خاصی درباره صحت و سُقم حکم وزیر ارشاد به عظیمی انجام نداده بود، اقدام به ارسال متنی موسوم به «تکذیبیه» به خبرگزاری مهر کرد.
 متن کامل این مطلب - که «مهر» به خاطر آشفته بودن آن و رعایت نشدن ترتیب اعداد پیشاپیش از کاربران خود عذرخواهی می‌کند - به شرح زیر است:
 روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در سرویس فرهنگ و ادب خبرگزاری مهر با عنوان «عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شد» به خبرنگار محترم آن رسانه توصیه می‌کند به جای نشر اکاذیب، نسبت به کسب اطلاعات دقیق از منابع معتبر و مشخص اقدام کند. از این رو چند نکته را در مورد خبر مذکور به اطلاع می‌رساند که شایسته است عیناً و بدون هیچگونه تغییر و با همین تیتر در آن رسانه درج شود.
 1- انتخاب و انتصاب مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران (حسب اساسنامه موسسه) در حیطه وظایف و اختیارات رئیس هیئت امناء موسسه، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. بر این اساس آنچه در این خبر آمده، کذب محض است.
 2- همچنین از صدر تا ذیل خبر مذکور با توجه به عدم آگاهی و اطلاعات لازم از سوی خبرنگاری که شتابزده نسبت به تهیه خبر اقدام کرده از جانب روابط عمومی معاونت امور فرهنگی تکذیب می‌شود، چرا که طبق مقررات، اخبار مرتبط با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اخبار معاونت از سوی روابط عمومی معاونت امور فرهنگی منتشر و قابل استناد بوده و سایر منابع نامشخص غیرقابل استناد است.
 4- با توجه به انتشار اخبار دروغ و مغلوط و تکرار چندباره آن در این رسانه، این معاونت از حق خود مبنی بر پیگیری قانونی موضوع در مراجع ذی صلاح استفاده خواهد کرد.
 5- روابط عمومی معاونت فرهنگی بر این باور است که رعایت اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری یک ضرورت غیرقابل انکار می‌باشد، زیرا هر خبر نادرست که منتشر می‌شود به اعتبار آن رسانه لطمه خواهد زد.
 گفتنی است عدم تغییر در عملکرد و تکرار انتشار اخبار بدون منبع موثق و معتبر، قطعاً در تعاملات و ارتباطات رسانه‌ای با آن رسانه تاثیرگذار خواهد بود.
 
 توصیه مهر:
 با سخنان امروز (22 فروردین) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که انتصاب محمد عظیمی را به عنوان مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران تائید کرده است، «مهر» به مدیر و مسئولان محترم روابط عمومی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه توصیه می‌کند به جای اینکه به دنبال تکذیب نادرست اخبار رسانه‌ها باشند، اطلاعات خود را از اتفاقات مربوط به حوزه کاری‌شان به‌روز کنند تا بیش از این به اعتبار معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد لطمه وارد نشود.
 «مهر» همچنین به مسئولان این روابط عمومی توصیه می‌کند از به کار بردن ادبیات تهدیدآمیز و دور از شان حرفه‌ای خود در اینگونه مطالب بپرهیزند.
 نکته دیگری که در این زمینه لازم است بدان اشاره شود، این است که در همان روز خبرگزاری کتاب ایران (وابسته به خانه کتاب) تکذیبیه روابط عمومی معاونت فرهنگی بر خبر یک رسانه دیگر را به مدت چند ساعت در جایگاه خبر یک خود قرار داده بود که بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، این برجسته‌سازی با اصرار معاونت فرهنگی صورت گرفته بود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد