درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:39   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27558صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 16 دی 1395 - 02:07
ارتباط بین استفاده از رسانه های اجتماعی و نارضایتی از زندگی نزد کودکان و نوجوانان
محققان انگلیسی، در خاتمه نظرسنجی از 4 هزار کودک و نوجوان 10 تا 15 ساله انگلیسی، دریافتند که کودکان و نوجوانانی که بیشتر وقت خود را با گشت و گذار در رسانه های اجتماعی صرف می کنند، کمتر از زندگی خود رضایت دارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محققان انگلیسی، در خاتمه نظرسنجی از 4 هزار کودک و نوجوان 10 تا 15 ساله انگلیسی، دریافتند که کودکان و نوجوانانی که بیشتر وقت خود را با گشت و گذار در رسانه های اجتماعی صرف می کنند، کمتر از زندگی خود رضایت دارند. نتایج به دست آمده نشان داد که حتی صرف یک ساعت وقت در فیس بوک می تواند سطح رضایت از زندگی را 14 درصد کاهش بدهد. جالب اینکه این مساله بر روی دختران بیشتر از پسران اثر می گذارد.

دانشمندان احتمال می دهند که کاهش سطح رضایت ممکن است ناشی از روبرو شدن کودک و نوجوان با قلدری های اینترنتی، نداشتن وقت کافی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی مفرح یا حتی مقایسه سطح زندگی خود با سطح زندگی سایر کاربران رسانه های اجتماعی، باشد.

همانطور که گفته شد، یافته های جدید، از نتایج به دست آمده از نظرسنجی که در فاصله سال های 2010 تا 2014 انجام شد، استخراج شده اند. در این نظرسنجی از کودکان و نوجوانان خواسته شد که احساس خود را درباره تکالیف درسی، ظاهر خود، دوستان، اعضای خانواده و به طور کلی وضع زندگی شان شرح بدهند.

همچنین از شرکت کنندگان خواسته شد که نوع رسانه اجتماعی و مدت زمانی که صرف گشت و گذار در آن می کنند را اعلام کنند. 45 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که در روزهای هفته، کمتر از 1 ساعت را صرف آن می کنند در حالی که 10 درصد نیز بیش از 4 ساعت از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400