درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27512صفحه نخست » یکشنبه، 12 دی 1395 - 12:12
پادکست ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت دوم)
پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته اند. الهام گرفتن سازندگان سریال مردگان متحرک از یک پادکست داستانی به نام Lore سبب شده است بازار تولید پادکست های داستانی ارزان قیمت به شدت داغ شود.

در همین راستا این روزها با تعداد قابل توجهی از پادکست ها روبه رو هستیم که با قیمتی ارزان در دسترس کاربران قرار گرفته و تولید کنندگان آنها امیدوارند روزی همانند Lore پادکست آنها نیز مورد توجه تولید کنندگان سریال های تلویزیونی یا فیلم های سینمایی قرار گرفته و از آن اقتباس شود.

پادکست کمدی که با عنوان Maron تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته است، یکی دیگر از نمونه کارهایی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و ده ها هزار بار دانلود شده است. تولید این پادکست کمدی در شرایطی صورت می گیرد که شرکت IFC به عنوان حامی و تولید کننده این اثر قصد داشت آن را به هر صورتی از جمله انتشار در وب، کلیپ های کوتاه یا پادکست به بازار عرضه کند که در نهایت عرضه به صورت پادکست بهترین راه موجود در نظر گرفته شد.

انفجار پادکست ها و استقبال گسترده کاربران از آنها نشان دهنده آن است که این ابزار سابقا قدیمی و بی اهمیت از قابلیت ها و ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار بوده و انتظار می رود بسیاری با استفاده از پادکست و تولید محتوای جذاب میلیون ها دلار به جیب بزنند.

این روزها بسیاری از رسانه ها که از سنتی ترین شیوه های ممکن برای تولید برنامه و جذب مخاطب استفاده می کنند نیز نسبت به استفاده از پادکست علاقه مند شده اند. جذابیت پادکست این روزها به حدی افزایش یافته که حتی می تواند برای افرادی که تمایلی به ماجراجویی از این طریق ندارند نیز مفید بوده و به سکوی پرتاب آنان بدل شود.

اســــتیو جونز، نایـــب رئیــــس ABC News Radio ضمن استقبال از ایده استفاده از پادکست گفت: «بسیاری از افراد مستعدی که مشغول گذراندن دوران کارآموزی خود در شبکه ABC هستند از پادکست استقبال کرده و با تولید پادکست هایی متنوع، اقدام به برقراری ارتباط با مخاطبان شان می کنند.» وی افزود: «مخاطبان نیز از پادکست های تولید شده با برند ABC News استقبال کرده و تجربه این پادکست ها سبب می شود آنان ارتباط بهتری با ما برقرار کنند.»

استفاده مجریان شبکه ABC News Radio  از پادکست درشرایطی تحقق می یابد که 10 سال قبل شبکه رادیویی New York's WNYC برای نخستین بار تصمیم گرفت به منظور نوآوری به تولید پادکست پرداخته و با استفاده از این روش به شکل متفاوتی با کاربران خود ارتباط برقرار کند. سرانجام و پس از انتشار نخستین پادکست این شبکه رادیویی در سال 2006 میلادی، استقبال چشمگیر مخاطبان سبب شد New York's WNYC  توسعه یافته و به یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شبکه های رادیویی بدل شود.

کارشناسان و تحلیلگران حوزه رسانه معتقدند باتوجه به عدم وجود محدودیت در تولید پادکست، می توان محتواهای متنوع و جذابی تولید و در اختیار مخاطبان قرار داد.

این تلقی در شرایطی بروز کرده است که استقبال گسترده کاربران اینترنت از پادکست هایی که با موضوعات متنوع تولید و منتشر می شوند، این شکل قدیمی اما نوظهور ارتباط با مخاطبان را به ابزار جذابی برای بازاریاب ها تبدیل کرده و وجود مخاطبان زیاد، شرکت های تجاری را وسوسه خواهد کرد از ایده پادکست برای تبلیغات محصولات خود استفاده کرده و از این شیوه برای ارتباط بهتر و موثرتر با مخاطبان و مشتریان شان بهره مند شوند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد