درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 18:03   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27466صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 دی 1395 - 10:29
پادکست، ابزار جدید تبلیغات و بازاریابی (قسمت اول)
هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود از یک پادکست قدیمی به نام Lore که یک سال پیش از آغاز پروژه مردگان متحرک تولید شده بود، استفاده کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هنگامی که Gale Anne Hurd تولید کننده سریال جذاب و پرطرفدار مردگان متحرک به دنبال آغاز پروژه جدیدی برای تلویزیون بود، از ابزارهای رایج نظیر کتاب های کمیک یا رمان های پرطرفدار الهام نگرفت، بلکه در ایده خود از یک پادکست قدیمی به نام Lore که یک سال پیش از آغاز پروژه مردگان متحرک تولید شده بود، استفاده کرد.

Aaron Mahnke  تولید کننده این پادکست در گفت وگو با رسانه ها گفت: «به عقیده من Lore از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار بوده و کاملا توانایی بدل شدن به یک پروژه تلویزیونی را داشت.»

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «داستان این پادکست بسیار تازه و جدید است و نمونه های مشابه آن در میان آثار تولید شده توسط سایرین وجود ندارد، علاوه بر این داستان مطرح شده در این پادکست به شکل دیوانه واری عامه پسند بوده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.»

آقای Mahnke در ادامه افزود: «بنابراین و با توجه به ماهیت عامه پسندانه این داستان بسیاری از شبکه های تلویزیونی بدون توجه به ریسک های موجود و صرفا با اتکا به جمعیت مخاطبان وفادار خود اقدام به سرمایه گذاری روی این سریال ها کرده و با توجه به حمایت مخاطبان شان میلیون ها دلار سود به جیب می زنند.»

Lore  که در سال 2015 میلادی منتشر شد در نخستین گام موفق شد جایز بهترین پادکست iTunes  در سال 2015 را به خود اختصاص داده و با دریافت نقدهای مثبت و پنج ستاره متعدد، به 2میلیون و 500هزار شنونده ماهانه دست یابد.

به گفته آقای Mankhe تولید این پادکست در اثر علاقه شخصی وی به تولید محتوا از طریق پادکست صورت گرفته و جذابیت آن سبب شده است تعداد قابل توجهی از مردم جذب آن شوند.

موفقیت های اخیر Aaron Mahnke در حوزه تولید محتوا در قالب پادکست به خوبی بیانگر بازگشت پادکست ها و ظرفیت های آنان برای حضور موثر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است. به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه صنعت بازاریابی و تبلیغات، پادکست فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان، شبکه های تلویزیونی و همچنین افراد مشهور برای جذب مخاطب و تولید محتوا به شمار می رود.

براساس اطلاعات منتشرشده و برنامه ریزی های صورت گرفته، پادکست Lore در سال 2017 میلادی بیش از هر زمان دیگری روی تولید داستان هایی با تمرکز بر ترس و زوایای تاریک تاریخ و همچنین ترسناک ترین کابوس های مردم کار خواهد کرد. آقای Mahnke به عنوان خالق این پادکست در این راستا می گوید: «حقیقت بسیار ترسناک تر از افسانه است.»

Brett-Patrick Jenkins  که در پروژه سریال مردگان متحرک فعالیت می کند در گفت وگو با مجله هالیوود ریپورتر اظهار داشت: «این سریال سهوا فضای کاملا جدیدی را در حوزه داستان سرایی و مالکیت معنوی ایجاد کرده است و امروزه می توان گفت Aaron Mahnke یکی از تاثیرگذار ترین افراد در زمینه تولید محتوا در قالب پادکست به شمار می رود.»

موفقیت پادکست ها و گرته برداری از داستان ها و محتواهای تولید شده توسط آنان در فرمت داستان سرایی هفتگی، سبب خروج آنها از سایه و بدل شدن به یکی از مهم ترین منابع الهام تولید کنندگان برنامه های تلویزیونی و مخاطبان عادی شده است.

تولید داستان ها و افسانه های فریبنده نظیر کالبدشکافی یک پرونده قتل و شخصی که به اشتباه در ارتباط با این پرونده دستگیر و روانه زندان شده به اندازه ای جذاب است که بیش از 2میلیون بار از سوی کاربران دانلود می شود. موفقیت سریال مردگان متحرک سبب شده است که قصه گو های بسیاری این روزها به استفاده از فرمت های صوتی نظیر پادکست روی آورده و از این طریق به جذب مخاطب بپردازند.

تعداد قابل توجهی از مخاطبان متعهد و پیگیر که به دانلود این پادکست ها می پردازند سبب شده است بسیاری از بازاریاب ها و فعالان حوزه صنعت تبلیغات به بررسی ظرفیت های پادکست ها برای تبلیغات و بازاریابی بپردازند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد