درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27425صفحه نخست » دوشنبه، 6 دی 1395 - 11:47
اعتراف مایکروسافت به روش‏های نامناسب برای مهاجرت به ویندوز 10
کریس کاپوسلا مدیر امور بازاریابی مایکروسافت در مصاحبه تازه خود اذعان کرده که تلاش‌های این شرکت برای وادار کردن کاربران به مهاجرت به ویندوز 10 مشکلات زیادی داشته و بیش از حد تهاجمی بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس کاپوسلا مدیر امور بازاریابی مایکروسافت در مصاحبه تازه خود اذعان کرده که تلاش‌های این شرکت برای وادار کردن کاربران به مهاجرت به ویندوز 10 مشکلات زیادی داشته و بیش از حد تهاجمی بوده است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فاس بایت، وی افزوده که مایکروسافت به علت اقدامات متنوع و اجبارآمیز خود برای مجبور کردن کاربران به بارگذاری و نصب ویندوز 10 با انتقادهای زیادی مواجه شده است. کاپوسلا افزوده که مایکروسافت از این مساله درس گرفته و در آینده به این نوع حساسیت‌های کاربران توجه خواهد کرد، حساسیت‌هایی که به شکایت از مایکروسافت هم منجر شده است.  مایکروسافت برای وادار کردن کاربران به بارگذاری و نصب ویندوز 10 بارها پیام‌های هشداردهنده خود را روی ویندوزهای قدیمی‌تر در برابر چشم کاربران به نمایش گذاشت که موجب نارضایتی آنها شد. همچنین این شرکت برنامه زمان‌بندی خود برای بارگذاری ویندوز 10 را نیز در سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر ارسال می‌کرد تا کاربران مجبور به انتخاب زمانی برای بارگذاری این سیستم‌عامل شوند و اگر کاربران علامت ضربدر را که در محیط ویندوز به معنای لغو است انتخاب می‌کردند زمان پیش فرض موجود در سیستم‌عامل ویندوز برای این کار انتخاب شده و سیستم‌عامل جدید به‌طور خودکار بارگذاری و نصب می‌شد. این امر منجر به مصرف شدن حجم قابل‌توجهی از ترافیک داده کاربران و عدم امکان برخی برنامه‌های قدیمی می‌شد و با اعتراض و نارضایتی جدی کاربران مواجه می‌شد. مایکروسافت همچنین برنامه موبایلی موسوم به Get Windows 10 را عرضه کرد تا کاربران ویندوزهای 7 و 1/ 8 را مجبور به مهاجرت به ویندوز 10 کند که این موضوع هم موجب نارضایتی کاربرانی شد که مرتب پیام‌هایی در این زمینه دریافت می‌کردند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3942

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد