درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27414صفحه نخست » یکشنبه، 5 دی 1395 - 15:52
تغییر استراتژی تبلیغ آن-لاین داعش / گوگل، فیس بوک و توییتر به حمایت از داعش متهم شدند!
تحلیلگران مسایل امنیتی معتقدند که تلفات اخیر داعش، باعث شده این سازمان تروریستی استراتژی تبلیغ آن-لاین خود را تغییر داده و به جای تشویق طرفداران به سفر به سوریه و عراق جهت پیوستن به صفوف داعش، آنها را به انجام عملیات تروریستی هماهنگ در داخل خاک کشورهایشان تحریک کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خانواده های سه نفر از قربانیان حمله تروریستی به کلوپ شبانه Pulse در اورلاندو – فلوریدا، فیس بوک، توئیتر و گوگل را به دلیل حمایت از گروه تروریستی داعش برای جذب افراد به افراط گرایی از طریق رسانه های اجتماعی، متهم کردند.

به گزارش Fox News، در دادخواستی که به دادگاه ارائه شده، این سه شبکه رسانه ای به فراهم نمودن امکان باز کردن حساب توسط اعضا و رهبران داعش جهت انتشار تبلیغات افراط گرایانه، دریافت کمک مالی و جذب نیروی جدید، متهم شده اند.

عمر متین، مهاجم مسلحی که حمایت اش از داعش را اعلام کرد، 12 جون سال جاری با حمله به کلوپ شبانه 49 نفر را به قتل رساند. به گزارش پلیس، متین قبل از ترتیب دادن این حمله، ویدیوها و تبلیغات اسلامگرایان افراطی را از طریق رسانه های اجتماعی تماشا کرده بود.

شاکیان اعضای خانواده سه تن از قربانیان به نام توین کرازبی، خاویر خورخه-رایز و خوان رامون گوئرمو می باشند.

رسانه های اجتماعی طی چند سال اخیر به طور فزاینده ای، به یکی از ابزارهای موثر جذب نیرو و تبلیغ عقاید افراط گرایانه توسط داعش تبدیل شده است.

تحلیلگران مسایل امنیتی معتقدند که تلفات اخیر داعش، باعث شده این سازمان تروریستی استراتژی تبلیغ آن-لاین خود را تغییر داده و به جای تشویق طرفداران به سفر به سوریه و عراق جهت پیوستن به صفوف داعش، آنها را به انجام عملیات تروریستی هماهنگ در داخل خاک کشورهایشان تحریک کنند.

این اتهام در حالی مطرح شده که دست اندرکاران یوتیوب، توییتر و فیس بوک با استفاده از نرم افزارهای خودکار برای تشخیص پست هایی که مقررات و شرایط تعیین شده از سوی آنها را نقض می کند و خشونت را ترویج می کنند، تلاش می کنند. آنها همچنین کاربران را تشویق می کنند که در صورت مشاهده چنین پست ها و فعالیت هایی، مورد را گزارش کنند. دست اندرکاران رسانه های اجتماعی، بر روی ایجاد ابزارهایی متمرکز شده اند که بتوانند تبلیغات افراط گرایانه و تروریستی را از وب سایت ها حذف کنند.

مسوولین توییتر و گوگل در مورد شکایت مطرح شده بر علیه خود اظهار نظر نکردند، اما مسولین فیس بوک با انتشار بیانیه ای، ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، تاکید کردند که در صورت دریافت گزارش در مورد پست های با مضمون تروریستی و افراط گرایانه بلافاصله آنها را حذف می کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد