درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2739صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 24 اسفند 1391 - 14:27
کاربرد ارتباط تصویری درحوزه روابط عمومی
  

شارا - بهارستان -کاربرد ارتباط تصویری در حوزه روابط عمومی در پایان نامه یک دانشجوی رشته گرافیک بررسی شد.

 

به گزارش شارا، محمدجواد محسن زاده، دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج درباره پایان نامه تحصیلی خود گفت:‌ امروزه با گسترش دانش‌های نظری سازمانی از یک سو و توسعه دانش تبلیغات از سوی دیگر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها، به استفاده از دستاوردهای دانش مدیریت تبلیغات در انتقال پیام سازمانی به روش‌های تئوریزه شده علمی در جذابیت و اثربخشی به پیام‌ها در مخاطبان، روی آورده‌اند.

وی افزود: این رویکرد مثبت، موجب توسعه فضای علمی میان رشته‌ای «گرافیک سازمانی» شده است و در دانشگاه‌های معتبر جهان نظر کارشناسان فضای هنر و علم مدیریت را به خود جلب کرده است.

استادان حاضر این این نشست پس از شور برای این پایان نامه نمره 20 قائل شدند.

وی به خبرنگار ایرنا گفت: مدیران روابط عمومی در صورت آشنایی با هنر تبلیغات و بهره گیری از متخصصان ارتباطات تصویری می‌توانند نقش بسیار مهمی را در سیاست‌ها و استراتژی‌های بازاریابی سازمان ها و اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان ایفا کنند.

محسن زاده گفت: اشباع بازارها، تشدید رقابت، تغییر در سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان، شرکت‌های ایرانی را با چالش‌های متعددی در فعالیت های بازرگانی و صنعتی مواجه کرده است و تنها برون رفت از این چالش ها استفاده از تبلیغات صحیح می باشد.

وی افزود: پایان نامه مذکور، نتایج تحقیقات متعدد در زمینه‌ استفاده از رسانه برای مدیریت اذهان و افکار عمومی و انتقال پیام از طریق هنر ارتباطات تصویری می باشد.

محسن زاده ادامه داد: این پایان نامه در سه فصل به کاربرد ارتباطات تصویری در حوزه روابط عمومی پرداخته است.

وی اضافه کرد: این پایان‌نامه به روش کتابخانه ای، میدانی و پیمایش اینترنتی (همراه تحلیل محتوای هنری آثار مورد بررسی تهیه شده) به مفاهیم نظری و تنوری‌های ارتباطات و بهره‌وری سازمانی مدیریت و انواع شیوه‌های تبلیغات به عنوان زیربخشی از بازاریابی پرداخته است.

محسن زاده افزود: این پایان نامه ماحصل خروجی‌های ماندگار روابط عمومی‌های پیشرو داخل و خارج کشور با استفاده از مراجعه حضوری و در بستر شبکه جهانی اینترنت به منظور شناسایی مفاهیم نظری ارتباط ، نظریه سازی روابط عمومی تبلیغات‌محور، تبیین کارکردهای ارتباطات تصویری در انتقال پیام به منظور تحقق اهداف سازمان‌ها و تامین نیاز به اطلاعات در مخاطبان سازمان‌ها می پردازد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد