درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 آذر 1395 - 12:35
لزوم اطلاع رسانی به موقع در هنگام بروز بحران ها/ضرورت اصلاح ساختار نظام اداری روابط عمومی های
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا، نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که 51.5 درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق، عمده‌ترین وظیفه روابط عمومی در وضعیت بحران را اطلاع‌رسانی به موقع از طریق کانال‌های ارتباطی می‌دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا، نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که 51.5 درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق، عمده‌ترین وظیفه روابط عمومی در وضعیت بحران را اطلاع‌رسانی به موقع از طریق کانال‌های ارتباطی می‌دانند.


نتایج طرح تحقیقی "نقش روابط عمومی‌های استان یزد در مدیریت بحران" که توسط "امیرترقی نژاد" پژوهشگر حوزه علوم ارتباطات اجتماعی انجام شده است نشان می‌دهد که 48.5 درصد شرکت کنندگان معتقد هستند نهادهای مسئول در موقع بحران از راهبرد توجیه استفاده می‌کنند و همچنین 49.2 درصد شرکت‌کنندگان در پژوهش معتقدند مدل ارتباطی افقی در موارد بحران کاربرد بیشتری دارد.

50 درصد شرکت‌کنندگان در پژوهش معتقدند اقدام خبری در مرحله هنگام بحران ضروری است و در همین راستا نیز 51.5 درصد شرکت‌کنندگان در پژوهش عمده‌ترین وظیفه روابط عمومی در وضعیت بحران را اطلاع رسانی به موقع از طریق کانال‌های ارتباطی می‌دانند و 42.3 درصد هم معتقدند موفق‌ترین کانال ارتباطی، اطلاع رسانی از طریق رادیو و تلویزیون است.

البته 39.2 درصد شرکت کنندگان نیز بر این باور هستند که محورهای اصلی فعالیت خبری در هنگام بروز بحران باید شایعه‌زدایی باشد.

همچنین بر اساس یافته‌های این پژوهش 51.5 درصد شرکت‌کنندگان، مهم‌ترین شیوه تهیه و پردازش اطلاعات را گردآوری اطلاعات خبری و سایر گزارش‌ها از رسانه‌ها می‌دانند.

57.57 درصد شرکت‌کنندگان معتقد هستند که تعامل میان کارکنان و مدیران سازمان در مواقعی که سازمان با بحران‌های بیرونی مواجه است، اهمیت بیشتری دارد.

در انتهای این تحقیق پیشنهاد شده که اصلاح ساختار نظام اداری روابط عمومی‌های استان و آشنایی آنها با تکنیک و تاکتیک مقوله مدیریت بحران امری ضروری است، اما از همه مهمتر از آنجایی که 69درصد روابط‌عمومی‌ها در حد متوسط با موضوع بحران آشنا هستند، ضرورت این امر بیشتر محسوس است.

همچنین حفظ انسجام کارکردی و جلوگیری از پراکندگی وظایف و کارکردهای روابط عمومی بین واحدهای مختلف سازمان از دیگر پیشنهادهایی است که توصیه می‌شود لذا در این خصوص از آنجایی که بیش از 70 درصد کارشناسان به خلاقیت و نوآوری معتقد هستند به نظر می‌رسد باید با انسجام کارکردی بیشتری وارد حوزه مدیریت بحران شد.

به اعتقاد این پژوهشگر، تلاش برای تغییر نگاه مدیران از درون‌گرایی به برون‌گرایی سازمانی، از الگوی اطلاع‌دهی به اطلاع‌یابی و از الگوی واکنشی به فراکنشی هم می‌تواند در مدیریت بحران مثمر ثمر واقع شود بنابراین از آنجایی که بیش از 64درصد با گزینه زیاد معتقد هستند که دسترسی به مدیران ارشد می‌تواند در حل بحران موثر واقع شود باید در این زمینه مدیران را توجیه کرد.

این پژوهشگر حوزه علوم ارتباطات اجتماعی تاکید می‌کند؛ جهت گیری به سمت جایگزینی دیدگاه ارتباط متقارن و دوسویه همسنگ به جای دیدگاه‌های یک سویه اقناع و تبلیغات، بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز در انجام دادن کارکردهای چهارگانه روابط عمومی و تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای متناسب با نیازهای روز هم امری ضروری است.

وی اظهار می‌کند‌؛ از آنجایی که بیش از نیمی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات استان در این رشته تحصیل ندارند، به نظر می‌رسد که درحوزه روابط عمومی باید از اهالی این فن بهره گرفت.

ترقی‌نژاد عنوان می‌کند: از آنجایی که مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان یزد با درصد پایینی با مقوله بحران آشنایی دارند، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط خاص استان یزد، دوره‌های آموزشی بیشتری دراین خصوص باید از سوی سازمان مدیریت بحران استان با همکاری شواری اطلاع‌رسانی دولت و شواری هماهنگی ورابط عمومی های استان یزد برگزار شود.

همچنین اقدام خبری و اطلاع‌رسانی از مقوله‌های خیلی مهمی بود که اکثر مدیران و کارشناسان روابط عمومی در وضعیت بحران به آن تاکید داشتند لذا از آنجایی که روابط عمومی و همچنین رسانه‌ها با کارکردهای خبری در این خصوص زیاد آشنا نیستند به نظر می‌رسد برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت سازمان مدیریت بحران با همکاری خانه مطبوعات، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد و شواری اطلاع رسانی دولت امری ضروری است.

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد