درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27180صفحه نخست » سه شنبه، 16 آذر 1395 - 12:46
پیش‌بینی آینده تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
میزان سرمایه‌ای که برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌شود تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد. رشد سریع بستر شبکه‌های اجتماعی در دستگاه‌های موبایل همزمان با گسترش استفاده از اینترنت به تغییر در نحوه خبررسانی و تبلیغات منجر شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، میزان سرمایه‌ای که برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌شود تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد. رشد سریع بستر شبکه‌های اجتماعی در دستگاه‌های موبایل همزمان با گسترش استفاده از اینترنت به تغییر در نحوه خبررسانی و تبلیغات منجر شده است.

 

درهمین راستا موسسه «زنیت اوپتی مدیا» در فرانسه پیش‌بینی می‌کند هزینه‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تا ۲۰۱۹ میلادی به ۲۰ درصد هزینه‌های تبلیغات در فضای اینترنت و حدود ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد. همچنین پیش‌بینی می‌شود شبکه‌های اجتماعی تا سال ۲۰۲۰ میلادی بتوانند سهم روزنامه‌ها در بازار را به خود اختصاص دهند. جاناتان بارنارد مدیر بخش پیش‌بینی بازار در موسسه زنیت دراین باره می‌گوید: شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای آنلاین به رشد مداوم در هزینه‌های تبلیغاتی منجر می‌شوند.

طی سال‌های اخیر تغییر سریع در روندهای تبلیغاتی رسانه‌ها را با مشکل مواجه کرده است. هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند بودجه‌های تبلیغاتی خود را از خروجی‌های سنتی مانند روزنامه به وب‌سایت‌هایی انتقال دهند که از طریق کامپیوتر و تلفن‌های موبایل برای کاربران قابل دسترسی هستند. همچنین این گزارش تخمین می‌زند تبلیغات به صورت ویدئوهای آنلاین به سرعت در حال رشد است و تا سال ۲۰۱۹ میلادی به ارزش 4/ 35 میلیارد دلار در سراسر جهان خواهد رسید. درهمین راستا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اسنپ چت بسیار موثرتر از روزنامه‌ها شده است.

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3926

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد