درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 خرداد 1402 - 05:48   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2711صفحه نخست » دوشنبه، 21 اسفند 1391 - 12:58
جایگزین ایمیل های اداری چیستند
  

شارا- تحقیقات نشان می دهد کارمندان بیش از یک سوم از وقت کاری شان را صرف ایمیل های کاری می کنند.(در اینجا بحث روی ایمیل های اداری است نه شخصی)

 

به گزارش شارا از خبرآنلاین بر این اساس موسسه ای فرانسوی Atos نشان می دهد ارتباطات داخلی اداری تا سال 2014 بر اساس پلتفورم های شبکه های اجتماعی تغییر شکل می دهند.


شاید سالها قبل سوئیچ کردن از 1000 ایمیل در روز به صفر ایمیل رویایی به نظر می رسید اما امروزه با استفاده از پلتفورم شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک می توان امید داشت کارمندان بدون اتلاف وقت و ارسال ایمیل از طریق محیط های جدید تعاملی کارهای اداری را پیش ببرند.


رابرت شاو مدیر پروژه کمپانی فرانسوی Atos (بعنوان ارائه کننده سرویس ها و خدمات اینترنتی در 42 کشور جهان با 74 هزار نیرو و در آمد سالانه 6.6 میلیارد دلار ) می گوید در اقدامی بزرگ قصد دارند تا سال 2014 از ارتباطات ایمیلی سنتی دست کشیده و محیط فیس بوک را جایگزین دریافت و ارسال انواع ارتباطات بین نیروهای درون سازمانی خود کنند. وی می گوید سیستمی بنام Bluekiwi‌ دارند که فقط روی این سیستم 20 هزار نیرو با هم ارتباطات درون اداری خود را انجام می دهند.


به گفته وی از زمانی که نیروها از سیستم تعاملی جدید استفاده می کنند، ایمیل ها کنار گذاشته شده است. بر همین اساس است که کمپانی Atos معتقد است با استفاده از محیط تعاملی جدید می توان تا 20 درصد بهرهوری سازمانی را بالا برد.


موسسه مشاور مک کینزی در امریکا نشان داده کارمندان بیش از 28 درصد از زمان کاری خود را در طول روز صرف نوشتن و مرتب کردن ایمیل های اداری خود می کنند.


Atos تنها کمپانی نیست که استراتژی ارتباطاتی خود را تغییر می دهد. کمپانی هایی مانند Lanvin، Deloitte‌ و اینتل نیز برنامه های مشابهی تحت عنوان email-free days دارند.


لوئیس سوارز مسوول پیاده سازی کسب و کار 2 در آی بی ام از افرادی است که خود را از مواجه با سیلی از پیام های الکترونیکی دور نگه داشته است. وی شکایت کرد از اینکه باید وقت و هزینه زیادی را صرف کرد تا مردم از ایمیل های خود جدا شوند. به گفته وی در پروژه سوئیچ کردن کاربر از ایمیل معمولی به سوی پروژه های نوین کار دشوار به نظر می رسد.


دیتر کمپف رئیس BITKOM‌ نیز تا حدودی مواضع مشابه دارد ولی می گوید ارتباطات مردمی از طریق شبکه های اجتماعی پیشرفت خوبی داشته است.
با استفاده از پلتفورم هایی مانند فیس بوک و توئیتر کارمندان می توانند دست از ایمیل سنتی کشیده و دست به انتقال اسناد بزنند.(البته نه خود فیس بوک بلکه پلتفروهایی مشابه مد نظر است)


در واقع تغییر رفتار کارمندان از استفاده ار پلنفورم های جدید به جای ارسال و دریافت ایمیل سنتی کاری است که در حالت ایده آل می توان برای ارتباطات داخلی بین کارمندان در نظر گرفت، اما در مورد زنجیره تامین و ارتباطات خارجی چکار می توان کرد؟
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  هوش مصنوعی و آینده انسانی در شماره آخر ماهنامه مدیریت ارتباطات


  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد