درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27059صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 7 آذر 1395 - 14:27
لزوم استفاده روابط عمومی‌ها از خصوصیات و روش‌های کارآمد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: مدیر روابط عمومی در هر سازمان باید واجد یک سری خصوصیات و روش‌های کارآمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند موجب پیشرفت کاری در ادارات و سازمان‌ها شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: مدیر روابط عمومی در هر سازمان باید واجد یک سری خصوصیات و روش‌های کارآمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند موجب پیشرفت کاری در ادارات و سازمان‌ها شود.

مجتبی سلیمی  اظهار کرد: روابط عمومی در زندگی انسان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این موضوع در ادارات و سازمان‌ها بسیار خطیرتر است، زیرا علاوه بر این که موفقیت یا عدم موفقیت فرد مطرح است، سرنوشت کل مجموعه نیز تحت تأثیر روش‌های به کار گرفته قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات در هر مجموعه اداری یک امر بدیهی است، افزود: قطعاً تغییرات در سطح مدیران با هدف پویایی و رشد فزاینده انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این ارتباط برخی تغییرات در مجموعه روابط عمومی شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که اکنون در مجموعه شهرداری بندرعباس به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و رونق و آبادانی شهر صورت می‌گیرد، در هیچ برهه زمانی سابقه نداشته است.

سلیمی با اشاره به اجرای همزمان چندین پروژه بزرگ در سطح شهر، بیان کرد: احداث چند تقاطع غیرهم‌سطح، بوستان‌های متعدد و کوهستان‌پارک، فضاهای تفریحی و تفرج‌گاهی مختلف و غیره تنها بخشی از این پروژه‌ها است.

وی در ادامه نیز با تأکید بر اهمیت روابط عمومی در اعلام و اطلاع‌رسانی این اقدامات، تصریح کرد: اگر مجموعه‌ای روابط عمومی خلاق و پویا نداشته باشد، تمامی اقدامات ناقص مانده و اعلامی از خدمات در آن زمینه صورت نمی‌گیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: روابط عمومی نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل بین مجموعه‌های درون و برون سازمانی دارد.

سلیمی گفت: اگر بخواهیم روابط عمومی نقش مطلوب و متناسب با شرایط را ایفا کند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در درجه نخست هر سازمانی، نسبت به تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی اقدام شود.

 

منبع: باز خبر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد