درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26977صفحه نخست » سه شنبه، 2 آذر 1395 - 11:41
۷ تکنیک حیاتی بهینه سازی سایت در گوگل
الگوریتم ها و استاندارد هایی که گوگل برای امتیازدهی به سایت ها در نظر می گیرد، دائما در حال تغییر و توسعه است و این امر باعث شده تا برخی روش های متداول و قدیمی مانند گذشته موجب افزایش رتبه سایت در گوگل نشود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، الگوریتم ها و استاندارد هایی که گوگل برای امتیازدهی به سایت ها در نظر می گیرد، دائما در حال تغییر و توسعه است و این امر باعث شده تا برخی روش های متداول و قدیمی مانند گذشته موجب افزایش رتبه سایت در گوگل نشود.

با این وجود در طول این سال ها برخی متد ها و اصول آن تغییر نکرده و همچنان از اصول اساسی در بهینه سازی سایت لحاظ می شود که هر طراح و برنامه نویسی ملزم به رعایت آنها است.

در زیر هفت تکنیک را که می تواند نقش مهمی در بهینه سازی سایت ایفا کند، ذکر کرده ایم:

1- عنوان صفحه

عنوان صفحه و نحوه نگارش آن همچنان یکی از فاکتورهای مهم برای امتیازدهی است. در تمامی صفحات سایت باید از عناوین مشخص و متمایزی استفاده شود. برای مثال اگر بخواهید درباره یک مکان تفریحی در تهران مطلبی بنویسید و آن را در وبلاگ خود منتشر کنید، بهتر است در عنوان صفحه از واژه های اسم مکان و شهر تهران استفاده کنید، مانند «بهترین مکان تفریحی تهران»، در این حالت زمانی که شخصی در گوگل مکان های تفریحی تهران را جست وجو می کند، شانس شما برای نمایش در صفحه اول بیشتر خواهد بود.

2- متا تگ توضیحات

اکثر برنامه نویسان و طراحان وب سایت فراموش می کنند تا از تگ توضیحات که بخشی از ساختار صفحه است در تمامی صفحات استفاده کنند. اینجا جایی است که می توانید از کلمات کلیدی موردنظر به همراه توضیح کوتاهی درباره متن صفحه استفاده کنید. این توضیحات می تواند به گوگل کمک کند تا اطلاعاتی درباره موضوع و مطالب آن صفحه به دست آورد. همچنین کاربران پس از جست وجو در گوگل و نمایش سایت ها، توضیحات صفحه را مشاهده و در صورت نیاز روی آن کلیک می کنند.

3- متا تگ کلمات کلیدی

شما باید در تمامی صفحات سایت، کلمات کلیدی متناسب با آن صفحه را مشخص کنید. این کلمات باید با توجه به مخاطبان شما و براساس نیاز آنها تعیین و به درستی در متون صفحه شما به کار گرفته شود. بهتر است هنگام طراحی پنل مدیریت سایت مدلی را طراحی کنید که برای هر صفحه جدیدی که ایجاد می کنید، قابلیت درج عنوان صفحه، تگ توضیحات و کلمات کلیدی لحاظ شود.

4- ساختار آدرس صفحات سایت

ساختار آدرس دهی به صفحات سایت یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در بهینه سازی سایت در گوگل است. این ساختار از اهمیت ویژه ای برای گوگل برخوردار است و جست وجوی صفحات سایت توسط روبات  های گوگل (اسپایدرها) راحت تر می شود و در صورتی که از کلمات کلیدی در آدرس صفحات سایت استفاده کنید، نتایج بهتری را در پی خواهد داشت.

5- تگ عناوین

زمانی که مطالب سایت را می نویسید بهتر است آنها را در پاراگراف های منظم از هم جدا کنید. این کار باعث تسهیل در خواندن آن مطالب می شود. همچنین می توانید برای هریک از پاراگراف ها عناوین مشخص و متمایزی لحاظ کنید تا کاربر از موضوع آن پاراگراف مطلع شود. سپس براساس اهمیت، هرکدام آنها را با تگ عناوین (H1,H2,H3)  اولویت بندی کنید. البته تگ H1 تنها می تواند یک بار در صفحه استفاده شود و معمولا به عنوان صفحه اختصاص داده می شود.

6- چگالی کلمات کلیدی در هر صفحه

تعداد کلمات کلیدی شما در صفحه و روش استفاده از آنها تاثیر زیادی در بهینه سازی سایت ایفا می کند. شما باید به درستی از کلمات کلیدی خود در متون سایت، عنوان و توضیحات صفحه استفاده کنید، اما استفاده بیش از حد آنها در صفحات سایت می تواند نتیجه عکس داشته و مانع خزیدن (crawl) روبات های گوگل در صفحات سایت شود.

7- سئو عکس

استفاده از عکس در کنار متون شما می تواند میزان جذابیت و زیبایی صفحات شما را ارتقا بخشد. همچنین این عکس ها می تواند به بهینه سازی سایت شما نیز کمک کند. با درج عنوان برای هر عکس، امکان مشاهده عکس های شما در نتایج جست وجوی عکس گوگل بیشتر می شود. بهتر است این عناوین را با توجه به متون سایت و کلمات کلیدی مشخص لحاظ کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد