درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26972صفحه نخست » سه شنبه، 2 آذر 1395 - 11:33
برنامه‌ریزی فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی
همزمان با تداوم انتقادها از فیس‌بوک به علت انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی، مارک زاکربرگ از برنامه‌های جدید خود برای مقابله با این مشکل خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همزمان با تداوم انتقادها از فیس‌بوک به علت انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی، مارک زاکربرگ از برنامه‌های جدید خود برای مقابله با این مشکل خبر داد. برخی کاربران پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری را ناشی از انتشار اخبار کذب در فیس‌بوک به نفع وی و به ضرر هیلاری کلینتون می‌دانند. امری که با تکذیب مارک زاکربرگ مواجه شده است. او مدعی است کمتر از یک درصد از کل پست‌های فیس‌بوک را این نوع اخبار جعلی تشکیل می‌دهند ولی برخی رسانه‌ها با انتشار مطالب متعددی در این زمینه در این باره اغراق کرده‌اند.

 

وی در مطلبی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر کرده مدعی شده فیس‌بوک در زمینه برخورد با انتشار اخبار جعلی پیشرفت‌هایی داشته ولی باید کارهای بیشتری انجام دهد. زاکربرگ افزوده که از سیستم‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی برای شناسایی اخبار دروغین استفاده خواهد شد، سیستم گزارش‌دهی از سوی کاربران ساده‌تر می‌شود و در مورد این نوع مطالب پیام‌های هشداردهنده‌ای اضافه خواهد شد. فیس‌بوک همچنین هشدار داده که سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی امکان استفاده و مشارکت در برنامه تبلیغاتی این شرکت را نخواهند داشت. مهم‌ترین خبر جعلی منتشر شده در فیس‌بوک بر ضد هیلاری کلینتون خبری با محتوای مرگ مشکوک یک مامور اف‌بی‌آی بود که در زمینه نشت محتوای ایمیل‌های کلینتون در اینترنت فعالیت می‌کرد. حامیان کلینتون مدعی شدند انتشار این اخبار در فیس‌بوک و عدم برخورد جدی مدیران آن به نفع ترامپ تمام شده است. در متن این خبر ادعا شده بود قتل این مامور اف‌بی‌آی و همسر خیالی‌اش کار کلینتون بوده و تلاش شده تا این امر نتیجه درگیری خود این دو نفر نشان داده شود. این خبر در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بیش از 568 هزار بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3917

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد