درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26882صفحه نخست » چهارشنبه، 26 آبان 1395 - 11:18
پیکار گوگل و فیس‌بوک با جنگ سایت‌های خبری
با افزایش انتقادها از گوگل و فیس‌بوک به علت نمایش اخبار قلابی سایت‌های خبری بی‌اعتبار و طرح ادعای تاثیرگذاری این اخبار در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دو شرکت مذکور به دنبال مقابله با این سایت‌ها هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با افزایش انتقادها از گوگل و فیس‌بوک به علت نمایش اخبار قلابی سایت‌های خبری بی‌اعتبار و طرح ادعای تاثیرگذاری این اخبار در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دو شرکت مذکور به دنبال مقابله با این سایت‌ها هستند. فیس‌بوک و آلفابت – شرکت مادر تخصصی گوگل – می‌گویند اقداماتی را برای جلوگیری از کسب درآمد توسط این سایت‌ها انجام داده‌اند و اجازه نمایش تبلیغات آنها در سرویس‌های وابسته به خود را نخواهند داد. این نشانه‌‌ای دال بر آن است که شرکت‌های فناوری بزرگ آمریکا دیگر نمی‌خواهند اعتبار خود را به علت خبرپراکنی‌های گسترده این سایت‌ها از دست رفته ببینند. سخنگوی فیس‌بوک می‌گوید از این پس جلوی نمایش اطلاعات این سایت‌ها در شبکه اجتماعی مذکور گرفته شده و ترافیک آنها در سرویس Facebook Audience Network به‌طور کامل مسدود می‌شود. همچنین آنها به خدمات تبلیغاتی فیس‌بوک دسترسی نخواهند داشت. گوگل نیز اعلام کرده که اجازه نمایش تبلیغات خود را در این سایت‌ها که اطلاعاتی دروغین و گمراه‌کننده را منتشر می‌کنند، نخواهد داد تا آنها را از درآمدهای نامشروع محروم کند. فیس‌بوک در روزهای اخیر بارها به بی‌توجهی به انتشار حجم گسترده‌ای از اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی متهم شده و منتقدان آن می‌گویند این اخبار بر اذهان رای دهندگان تاثیر منفی داشته و حتی موجب پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده است. هر دو شرکت این ادعاها را رد کرده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3913

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد