درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26719صفحه نخست » سه شنبه، 18 آبان 1395 - 11:28
شبکه‌های اجتماعی رأی ۱۷ درصد آمریکایی‌ها را برگردانده‌ است
نتایج یک نظرسنجی نشان داد، ۱۷ درصد آمریکایی‌ها بر اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظر خود را درباره کاندیدای مورد نظرشان در انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نتایج نظرسنجی موسسه پیو حاکی از آن است که شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار مهم در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا می‌کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۱۷ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند، مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی ملاحظه کرده‌اند، باعث شده که گزینه مورد نظر خود را برای دادن رأی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو تغییر دهند.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دموکرات‌ها و به ویژه افراد دموکرات دارای گرایش‌های لیبرال در مقیاس بیشتری در مقابل جمهوری‌خواهان نظرات خود را درباره موضوعات اجتماعی و سیاسی و کاندیدای مورد نظر خود تغییر داده‌اند و این تغییر نظر ناشی از محتوایی بوده که این افراد در شبکه‌های اجتماعی در خصوص کاندیداهای انتخاباتی مشاهده کرده‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز پژوهشی پیو، همچنین ۲۰ درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که نظر خود را درباره پدیده‌های سیاسی و اجتماعی در پی مشاهده مطالب مرتبط در شبکه‌های اجتماعی تغییر داده‌اند.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد