درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26677صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 16 آبان 1395 - 17:58
نگاهی گذرا به برخی از حواشی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
همین سه شنبه مردم آمریکا به پای صندوق های رأی می روند، تا پنجاه و هشتمین رئیس جمهور خود را انتخاب کنند. انتخابی که می تواند، برگی نوین به تاریخ سیاسی این کشور بیفزاید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همین سه شنبه مردم آمریکا به پای صندوق های رأی می روند، تا پنجاه و هشتمین رئیس جمهور خود را انتخاب کنند. انتخابی که می تواند، برگی نوین به تاریخ سیاسی این کشور بیفزاید. زیرا اگر به هیلاری کلینتون رأی بدهند، مانند انتخابات پیشین که نخستین رئیس جمهور رنگین پوست کشورشان را برگزیدند، این بار برای انتخاب اولین زن رئیس جمهور تاریخ ساز می شوند. البته رسیدن خانم کلینتون تا همین مرحله نیز، برگ نوینی در تاریخ کشورش است. زیرا اولین زنی می باشد، که از سوی یکی از دو حزب عمده نامزد رسمی این انتخابات شده است.

برخی حواشی قابل توجه
در مورد مسایلی مانند اظهارات و چگونگی عملکرد دو نامزد این انتخابات، زیاد شنیده و خوانده ایم. اما به حواشی جالب عمدتا در پیوند با مردم کمتر پرداخته شده است. آنچه در پی می آید، برخی از این حاشیه ها می باشند.

اینکه هنوز هم در هنگام برگزاری گردهمایی های دانلد ترامپ مردم زیادی حضور پیدا می کنند و مشتاقانه برایش هورا می کشند، الزاما نشانگر پشتیبانی همه این افراد از او نیست. کمااینکه بیش از 50 تن از آنها در شش ایالت اوهایو، پنسیلوانیا، فلوریدا، کارولینای شمالی، کلرادو و ویسکانسین، به اشلی پارکر و نیک کوراسانیتی خبرنگاران نشریه نیویورک تایمز گفته اند، از ترس پیامدهای انتخاب هیلاری کلینتون همچنان از رقیب وی پشتیبانی می کنند. برای نمونه راجر پیلات 75 ساله و اهل کلمن ایالت ویسکانسین اظهار داشت: مساله این نیست، که در چنین صورتی (انتخاب خانم کلینتون) من دست به چه اقدامی خواهم زد. بلکه این می باشد، که کشور دستخوش شورش خواهد شد. زیرا …. اصلا و ابدا نشانه ای از همخوانی به چشم نمی خورد. ستاد کلینتون می گوید، ما با یکدیگر قوی تریم. اما هیچ با یکدیگری وجود ندارد. هرگز کشور تا این اندازه دو شقه نبوده است. چیزی که اینک شاهدش می باشم، یک انقلاب است.


جولیان اولسن 69 ساله زمیندار و گله دار در اسپرینگز کلرادو در مورد چنین انتخابی خاطرنشان نمود: احتمالا دچار افسردگی خواهم شد. زیرا در حال حاضر نیز، زندگی برای من و همسرم به اندازه کافی مشکل است. اگر هیلاری (به کاخ سفید) راه پیدا کند، اوضاع از این هم خیلی بدتر خواهد شد.


پل سوئیک 42 ساله اهل نیپلز فلوریدا که به گفته خودش 30 اسلحه دارد، اظهار داشت: اگر او (هیلاری کلینتون) بخواهد به سمت (اصلاح) قانون مالکیت سلاح برود، راه سخت و ناهمواری در پیش خواهد داشت. از خدا می خواهم هرگز ناچار نشوم، دست به اسلحه ببرم. اما (اگر ناچار شوم) در این مورد هیچ تردیدی به دل راه نمی دهم.

طرح احتمال تقلب انتخاباتی
دانلد ترامپ تاکنون چند بار انتخابات را مهندسی شده خوانده، و احتمال تقلب در رأی مردم را مطرح کرده است. همچنین گفته در صورتی که در انتخابات شکست بخورد، امکان دارد نتیجه را نپذیرد. اظهاراتی که سبب شده هر دو حزب دمکرات و جموریخواه نگران شوند، که شاید انتقال قدرت به آرامی صورت نگیرد.


اما احتمالا خطرناک تر این است، که اینک عده ای از هواداران آقای ترامپ هم به تأسی از او همین حرف ها را تکرار می کنند. کمااینکه جرد هالبروک 25 ساله و ساکن گرین بی ایالت ویسکانسین در گفت و گو با خبرنگاران نامبرده ضمن اینکه پیروزی احتمالی خانم کلینتون را نتیجه تقلب انتخاباتی ذکر کرد، افزود: در چنین حالتی مردم به سوی  ساختمان های دولتی پایتخت راهپیمایی خواهند کرد، و هر کاری را که لازم باشد انجام خواهند داد، تا او را از دفتر (ریاست جمهوری) بیرون کنند…


بیل استلینگ 44 ساله ساکن جکسون ویل فلوریدا نیز، خاطرنشان کرد: انسان به هر محله ای که می رود مشاهده می کند، میزان تابلوهای پشتیبانی از ترامپ و کلینتون چقدر است. اطمینان می دهم، که این دو میزان ابدا به هم نزدیک نیستند. بنابراین تنها حالت ممکن (برای برنده شدن هیلاری کلینتون) مهندسی انتخابات است.


ریک هیل 58 ساله و مقیم میرز فلوریدا هم ضمن آن که حتی تصور باخت دانلد ترامپ را احمقانه دانست، افزود: اگر چنین چیزی رخ بدهد، شوکه می شوم. زیرا کافیست به شبکه های اجتماعی مجازی مراجعه کنیم، تا ببینیم او با نتیجه سه بر یک گوی سبقت را از هیلاری کلینتون ربوده است.


استفاده از وضعیت موجود برای منافع شخصی
تابستان سال جاری برخی از ناظران سیاسی از جمله مایکل مور مستندساز سرشناس گفتند که مبارزات انتخاباتی آقای ترامپ به وسیله بازاریابی و تبلیغ یک شبکه تلویزیونی تبدیل شده، که درنظر دارد راه اندازی کند. روز هفدهم اکتبر نشریه تایمز مالی گزارش داد جرد کاشنر داماد دانلد ترامپ به آریه بورکف رئیس هیئت مدیره بانک سرمایه گذاری باین تری یعنی یکی از کارچاق کن های سطح بالای صنعت رسانه ای مراجعه کرده، و با توجه به استفاده از موقعیتی که پیرامون پدرزنش ایجاد شده، درباره امکان راه اندازی شبکه تلویزیونی وی صحبت نموده است.
روز بیست و ششم اکتبر لیسا لرر و جیل کالوین خبرنگاران اسوشیتدپرس گزارش دادند که دانلد ترامپ در کمتر از دو هفته باقی مانده تا روز رأی گیری، از فرصت ارزشمند مبارزات انتخاباتی برای تبلیغات و ارتقای کارهای اقتصادی شخصی اش استفاده می کند. کمااینکه در بامداد همان روز به خود زنگ تفریح داد، و هتلش در واشنگتن را رسما افتتاح کرد.
شامگاه بیست و پنجم اکتبر نیز، خانم کلینتون در کنسرت موسیقی ادل خواننده انگلیسی در میامی حضور یافت. ادل با اشاره به اینکه به سبب ملیت خود نمی تواند در انتخابات آمریکا صاحب رأی باشد، از مردم این کشور خواست به هیلاری کلینتون رأی بدهند.
روز بعد خانم کلینتون در گفت و گو با مارک تامسون مجری برنامه رایویی سیریوس ایکس ام گفت که از هواداران ادل است، و موضعیگری بسیار مثبت او برایش خیلی ارزشمند می باشد.
در همان روز آقای ترامپ در مصاحبه با جرج استفانوپولوس خبرنگار بخش خبر شبکه تلویزیونی ای بی سی ضمن تقبیح اقدام رقیب خود جهت حضور در کنسرت ادل، از اینکه همه از این کار استقبال می کنند ولی افتتاح هتل از سوی خودش را مورد انتقاد قرار می دهند، به شدت گلایه نمود.
خراب کردن ستاره دانلد ترامپ
ساعت 5:45 بامداد بیست و ششم اکتبر، جیمی ئوتیس ستاره دانلد ترامپ در بلوار مشاهیر هالیوود را تخریب کرد. او بعدا به خبرنگاران گفت که هدفش این بود که این ستاره را سالم درآورد، ماه بعد به حراج بگذارد، و پولش را برای زنانی جمع کند، که قدم پیش گذاشته و آقای ترامپ را متهم نموده اند، در خلال دهه ها آنها را هدف آزارهای جنسی قرارداده است.

تحریم محصولات خط تولیدی ایوانکا ترامپ
گرچه برای بسیاری از افراد حساب ایوانکا ترامپ با پدرش جدا بود، اما پشتیبانی های بی دریغ وی از دانلد ترامپ و حتی دادن لقب فمنیست به پدرش، و همزمان اظهاراتش در هواداری از حقوق زنان، سبب شد که برخی از خانم ها نسبت به او هم واکنش نشان دهند. مثلا شنون کولتر مارک تجاری شناس،  متخصص فن دیجیتال این حوزه و ساکن سانفرانسیسکو، روز دهم اکتبر از آمریکایی ها خواست محصولات خط تولید پوشاک و سایر لوازم مربوطه ایوانکا را تحریم کنند. وی که زمانی از ایوانکا از جمله به عنوان کارآفرین پشتیبانی می کرد، گفت عملا غیرممکن است که باز هم بتواند از مارکی حمایت نماید، که نام ترامپ را بر خود دارد. بنابراین نه تنها خودش دیگر تولیدات شرکت او را نمی خرد، بلکه از همه زنان می خواهد این محصولات را تحریم کنند. فراتر اینکه از همه خواسته کلیه فروشگاه هایی را هم که این کالاها را می فروشند، تحریم نمایند. / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد