شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با میزبانی از 900 رسانه در قالب 620 غرفه با شعار «شفافیت و صداقت» در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شده است .
همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات، نشستهای متنوع روزنامهنگاران خارجی، کارگاههای آموزشی، نشستهای تخصصی با موضوعات روز روزنامهنگاری در چهار تالار گفتوگو، سه سالن نشستهای تخصصی و همچنین حضور وزرا و سخنگوی دولت در این نمایشگاه برای گفتوگو با خبرنگاران در نظر گرفته شده است .
امسال در بخش موسسات مطبوعاتی 23 غرفه، رسانههای استانی و منطقه ای 65 غرفه، تشکل های مطبوعاتی هشت غرفه، کسب و کار مرتبط با رسانه ها 20 غرفه، روابط عمومی دستگاه ها هفت غرفه، ادارات کل ارشاد استان ها و خانه های مطبوعات استانی که نشریات استان ها را نمایندگی می کنند،31 غرفه، نشریات دانشجویی دو غرفه (یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه وزارت علوم و یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه دانشگاه آزاد)، روزنامه ها 40 غرفه، خبرگزاری ها 13 غرفه، رسانههای حوزه دین و اندیشه 23 غرفه، رسانه های فرهنگی و هنری 86 غرفه، رسانه های سیاسی و اقتصادی 94 غرفه، رسانه های آموزشی و تخصصی 99 غرفه، رسانه های عمومی و خانواده 79 غرفه و در بخش رسانه های حوزه کودک و نوجوان 11 غرفه دایر شده است .
برگزاری کارگاه های تخصصی و کاربردی در نمایشگاه امسال در بخش رسانه های داخلی با حضور اساتید علوم ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه برگزار می شود .
منبع: فرصت امروز
|