درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26536صفحه نخست » یکشنبه، 9 آبان 1395 - 12:06
علیرضا کتابدار دبیر پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه شد
جلیسه در حکم خود برای علیرضا کتابدار بر قدمت کتاب به‌عنوان رسانه تاکید کرده و در ادامه، تعامل میان کتاب و رسانه را امری ضروری و مهم دانسته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جلیسه در حکم خود برای علیرضا کتابدار بر قدمت کتاب به‌عنوان رسانه تاکید کرده و در ادامه، تعامل میان کتاب و رسانه را امری ضروری و مهم دانسته است.

متن ابن حکم بدین شرح است:

«جناب آقای  علیرضا کتابدار

کتاب را بی تردید می‌توان یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌ها دانست، اگرچه در دنیای امروز با وجود انبوه رسانه‌های با سرعت بالاتر از کتاب، وجه رسانه‌ای آن در موضوع اطلاع‌رسانی کمرنگ‌تر شده است، اما کارکرد رسانه‌ای آن در موضوع عمق‌بخشی به مفاهیم و جهت‌دهی افکار را نمی‌توان نادیده گرفت.

از نگاه دیگر کتاب یک منبع برای رسانه‌های جدید است و نیز یک موضوع مهم برای بررسی در رسانه‌ها. از سوی دیگر کتاب برای عرض اندام بیشتر در عرصه فرهنگی و نیز رونق جریان کتابخوانی به رسانه‌ها نیاز دارد و از این‌رو توجه به رابطه میان کتاب و رسانه بسیار مهم است.

با توجه به اهمیت این موضوع و نیز با عنایت به توانمندی و تجربیات جنابعالی در حوزه رسانه و ارتباط تنگاتنگ با کتاب به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «دبیر پانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه برتر» منصوب می‌کنم.

امید که با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره‌گیری از مشارکت و همراهی فعالان رسانه و کتاب، جشنواره‌ای درخور شان این دو حوزه برگزار شود.»

علیرضا کتابدار، متولد سال 1358 در مشهد و کارشناس‌ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است که به‌عنوان مدرس روزنامه‌نگاری با چند دانشگاه و موسسه از جمله دانشگاه امام صادق(ع)، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه اسلامی هنر در قم، فرهنگسرای رسانه، مرکز آموزش موسسه همشهری و نشریات دانشجویی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری می‌کند.

از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به سردبیری ایسنا در استان خراسان، سردبیر گردشگری خبرگزاری میراث فرهنگی، دبیری سرویس‌های شهری و اجتماعی در چندین سایت و روزنامه از جمله روزنامه همشهری چاپ‌عصر و معاون سردبیر روزنامه همشهری چاپ‌عصر اشاره کرد.

 

منبع: روابط عمومی خانه کتاب

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد