درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26331صفحه نخست » سه شنبه، 27 مهر 1395 - 11:08
شناسایی ۴۰۰ نرم‌افزار مخرب در فروشگاه رسمی گوگل پلی
بیش از ۴۰۰ برنامه مخرب گرفتار تروجان، در فروشگاه رسمی برنامه‌های اندروید گوگل(گوگل پلی) کشف شد. آزمایشــگاه امنیتــی کسپرسکی اعلام کرد: برنامه‌های مخرب زیادی به اپلیکیشن اندروید نفوذ کرده‌اند به نحوی که به تازگی بیش از ۴۰۰ برنامه در گوگل پلی و نزدیک به ۳۰۰۰ برنامه دیگر در فروشگاه‌های دیگر، گرفتار تروجان DressCode شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بیش از ۴۰۰ برنامه مخرب گرفتار تروجان، در فروشگاه رسمی برنامه‌های اندروید گوگل(گوگل پلی) کشف شد. آزمایشــگاه امنیتــی کسپرسکی اعلام کرد: برنامه‌های مخرب زیادی به اپلیکیشن اندروید نفوذ کرده‌اند به نحوی که به تازگی بیش از ۴۰۰ برنامه در گوگل پلی و نزدیک به ۳۰۰۰ برنامه دیگر در فروشگاه‌های دیگر، گرفتار تروجان DressCode شدند. این بدافزار نام جالبی را پس از اولین رویت خود گرفته است: این تروجان که برای اولین بار توسط محققان در آگوست ۲۰۱۶ کشف شد، در تعداد زیادی از برنامه‌هایی که تحت پوشش خود قرار داد، یک نوع برنامه بازی را که برای دختران به بازار عرضه شده بود هم شامل می‌شد.

 

یکی از این بازی‌ها از ۱۰۰ هزار بار دانلود به ۵۰۰ هزار بار در گوگل پلی رسیده بود. همچنین اپلیکیشن‌های دیگری یافت شدند که توسط همین تروجان آلوده شده بودند. در آن زمان بیش از ۴۰۰ اپلیکیشن آلوده یافت شد که البته ۴۰ تا از آنها در گوگل پلی دیده شدند. محققان پس از مشاهده این وضعیت به گوگل اخطار دادند و کمپانی برنامه‌های مخرب را از فروشگاه حذف کرد. اما در آن زمان، گروهی دیگر از محققان به جست‌وجو در مورد حقایق این تروجان علاقه‌مند شدند و تصمیم به کاوشی عمیق‌تر و جست‌وجو در دیگر فروشگاه‌های نرم‌افزار گرفتند.این گروه ۳۰۰ هزار برنامه آلوده که توسط تروجان DressCode آلوده شده بود را یافتند که بیش از ۴۰۰ برنامه از آنها در گوگل پلی یافت شد. بسیاری از برنامه‌های آلوده شده بیشتر بازی‌ها یا برنامه‌های مربوط به بازی‌ها هستند. برای مثال، برنامه‌هایی برای راهنمایی بازی‌کنندگان و تغییرات بازی ها. بزرگ‌ترین مساله با تروجان DressCode تشخیص و شناسایی آن است که بسیار دشوار است. کد این تروجان در مقایسه با کد برنامه حامل بسیار کوچک است. احتمالا به همین دلیل است که بسیاری از برنامه‌های مخرب از طریق گوگل پلی وارد شده بودند.

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3888

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد