درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26239صفحه نخست » دوشنبه، 19 مهر 1395 - 11:20
توییتر یک گزینه خوب برای اپل است
شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانند اخبار یک شرکت را به سرعت همه جا پخش کنند و این موضوعی است که اپل به آن توجه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانند اخبار یک شرکت را به سرعت همه جا پخش کنند و این موضوعی است که اپل به آن توجه دارد. در همین راستا به‌نظر می‌رسد توییتر گزینه بسیار مناسبی برای اپل است تا آن را خریداری کند. همانطور که می‌دانید یکی از نرم‌افزار‌های مهم توییتر، پریسکوپ است که می‌تواند ویدئوهای زنده را در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارد که از این طریق مردم بیشتر ترغیب می‌شوند از این فضای مجازی استفاده کنند. این سرویس ویدئویی توییتر همان سرویسی است که اپل زمانی می‌خواست با نام سرویس تلویزیونی به محصولاتش اضافه کند که با مشکلات اینترنتی و همچنین شبکه‌های شخصی مثل NFL مواجه شد.

 

وقتی که کلمه توییتر را می‌شنویم ممکن است ذهن ما فقط به خدمات و همچنین مطالبی که روزانه با آن سر و کار داریم محدود شود ولی باید بدانید که چیزهای زیادی در مورد توییتر وجود دارد. در نسخه جدید آن شما کاربران فقط می‌توانند 2 دقیقه از ویدئوی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید، با این حال شرکت‌های زیادی از حساب توییتر استفاده می‌کنند.پریسکوپ نرم‌افزار دیگری از توییتر است که در آن به جای استفاده از 140 حرف در توییتر می‌توانید به‌صورت زنده فیلم به اشتراک بگذارید، این کار واقعا آسان است و همچنین به دلیل پخش زنده بودن در بین رسانه‌ها که می‌خواهند اخبار را به‌صورت زنده پوشش بدهند خیلی محبوب است. توییتر یک پتانسیل بسیار گسترده دارد که اپل می‌تواند از تمام آن برای محصولات خود استفاده کند.  از طرفی دیگر اپل به راحتی می‌تواند هرآنچه که توییتر دارد را بسازد، فقط به زمان زیادی احتیاج دارد که صرف کردن این زمان می‌تواند به ضرر شرکت باشد و کاربران هم نمی‌خواهند آنقدر صبر کنند که اپل مانند شرکت‌های دیگر شروع به تست کردن عملکردهای اشتراک‌گذاری ویدئوی زنده خود باشد، چراکه زمان برای ما خیلی اهمیت دارد. هم‌اکنون سهام شرکت توییتر در کمترین حالت ممکن است و این بهترین فرصت برای مدیران اپل است تا توییتر را بخرند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3884

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد