درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 13:36   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26239صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 19 مهر 1395 - 11:20
توییتر یک گزینه خوب برای اپل است
شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانند اخبار یک شرکت را به سرعت همه جا پخش کنند و این موضوعی است که اپل به آن توجه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانند اخبار یک شرکت را به سرعت همه جا پخش کنند و این موضوعی است که اپل به آن توجه دارد. در همین راستا به‌نظر می‌رسد توییتر گزینه بسیار مناسبی برای اپل است تا آن را خریداری کند. همانطور که می‌دانید یکی از نرم‌افزار‌های مهم توییتر، پریسکوپ است که می‌تواند ویدئوهای زنده را در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارد که از این طریق مردم بیشتر ترغیب می‌شوند از این فضای مجازی استفاده کنند. این سرویس ویدئویی توییتر همان سرویسی است که اپل زمانی می‌خواست با نام سرویس تلویزیونی به محصولاتش اضافه کند که با مشکلات اینترنتی و همچنین شبکه‌های شخصی مثل NFL مواجه شد.

 

وقتی که کلمه توییتر را می‌شنویم ممکن است ذهن ما فقط به خدمات و همچنین مطالبی که روزانه با آن سر و کار داریم محدود شود ولی باید بدانید که چیزهای زیادی در مورد توییتر وجود دارد. در نسخه جدید آن شما کاربران فقط می‌توانند 2 دقیقه از ویدئوی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید، با این حال شرکت‌های زیادی از حساب توییتر استفاده می‌کنند.پریسکوپ نرم‌افزار دیگری از توییتر است که در آن به جای استفاده از 140 حرف در توییتر می‌توانید به‌صورت زنده فیلم به اشتراک بگذارید، این کار واقعا آسان است و همچنین به دلیل پخش زنده بودن در بین رسانه‌ها که می‌خواهند اخبار را به‌صورت زنده پوشش بدهند خیلی محبوب است. توییتر یک پتانسیل بسیار گسترده دارد که اپل می‌تواند از تمام آن برای محصولات خود استفاده کند.  از طرفی دیگر اپل به راحتی می‌تواند هرآنچه که توییتر دارد را بسازد، فقط به زمان زیادی احتیاج دارد که صرف کردن این زمان می‌تواند به ضرر شرکت باشد و کاربران هم نمی‌خواهند آنقدر صبر کنند که اپل مانند شرکت‌های دیگر شروع به تست کردن عملکردهای اشتراک‌گذاری ویدئوی زنده خود باشد، چراکه زمان برای ما خیلی اهمیت دارد. هم‌اکنون سهام شرکت توییتر در کمترین حالت ممکن است و این بهترین فرصت برای مدیران اپل است تا توییتر را بخرند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3884

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد