درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26152صفحه نخست » سه شنبه، 13 مهر 1395 - 11:13
۶ راه توسعه برنامه دیجیتال مارکتینگ
چنانچه می خواهید یک وبلاگ داشته باشید یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، داشتن یک وب سایت خوب و کاربردی امری بدیهی و لازم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چنانچه می خواهید یک وبلاگ داشته باشید یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، داشتن یک وب سایت خوب و کاربردی امری بدیهی و لازم است. مشکل، خریدن دامین و هاست و طراحی وب سایت نیست، بلکه برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت مخصوصا کسانی که تبدیل به مشتری شوند، نیاز به یک برنامه مدون و راهبردی است.

نکات مهمی درباره بازاریابی آنلاین وجود دارد و هر مدیرکسب و کاری نیاز دارد که از آن مطلع باشد. اما در ابتدا نگاه مختصری به تفاوت متدهای دیجیتال مارکتینگ و دیگر متدهای سنتی بیندازیم.

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی

جذب مخاطبین به فروشگاه براساس فاکتورهای مختلفی مانند مکان فروشگاه، طراحی داخلی و خارجی آن، نحوه فروش و روابط عمومی و المان های دیگر صورت می گیرد، اما در حالت آنلاین قوانین دیگری ایفای نقش می کنند. در آنجا شما می خواهید مردم به سهولت کالا و خدمات شما را در نتایج جست وجو ببینند و در صورتی که وب سایت شما پس از جست وجوی کلمات کلیدی در رتبه بالایی نباشد، بسیاری از مخاطبین و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

در اینجا شش نکته مهم را که مدیران مشاغل و بازاریاب ها باید به آن توجه داشته باشند ذکر کرده ایم:

۱ـ تعریف نیاز گروه هدف

این نخستین و مهم ترین مرحله در تدوین برنامه دیجیتال مارکتینگ است. شما باید از علایق، نیازها و کلمات کلیدی که آنها در جست وجوی گوگل استفاده می کنند، مطلع باشید. این به شما اجازه می دهد برنامه خود را مستقیما برای کسانی تدوین کنید که مایل به خرید، عضویت یا تماس با شما هستند و مطالب خود را با توجه به آن تهیه کنید.

ابزار ها و منابع آنلاین بسیاری وجود دارد تا با استفاده از آنها میزان تاثیر گذاری برنامه خود را ارتقا دهید.

با استفاده از این ابزار ها می توانید کلمات کلیدی که بیشترین میزان جست وجو را دارد مشخص کنید.

۲ـ مشتریان شما کجا هستند؟

اکثریت جامعه ما از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و این می تواند بستری مناسب برای جست وجوی مشتریان باشد. هر چند شما نیاز ندارید تا در رسانه های اجتماعی مختلف حضور داشته باشید، اما اطلاع از تفاوت ها و نقاط ضعف و قوت هر رسانه باعث می شود بهترین پلتفرم را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. برای مثال چنانچه می خواهید فروشگاه آنلاین در زمینه فروش لباس داشته باشید، بهتر است از رسانه هایی که روی تصاویر متمرکز هستند مانند اینستاگرام یا پینترست استفاده کنید.

۳ـ ساخت پایگاهی از مشتریان وفادار

هر زمانی که یک بازدید کننده به وب سایت شما می آید، می توانید آن را تبدیل به یک مشتری وفادار کنید!

با افزودن این افراد به لیست ایمیل های خود، می توانید آنها را از محصولات جدید، پروموشن ها و اخبار خود مطلع کنید. تهیه بانک های اطلاعاتی از مخاطبین شما می تواند جایگاهی مناسب برای تبدیل آنها به مشتریان وفادار و ساده ترین راه جهت افزایش اعتماد آنها به کالا و خدمات شما باشد.

۴ـ خلق محتوای با کیفیت

داشتن یک وب سایت کافی نیست، شما نیاز دارید محتوای مناسب برای مخاطبین خود تولید کنید. داشتن وبلاگ در وب سایت تان می تواند در جذب بازدید کنندگان بیشتر و افزایش ترافیک وب سایت نقش مهمی ایفا کند. همچنین تهیه محتوای مناسب موجب بهینه سازی وب سایت شما در موتور های جست وجو می شود.

۵ـ همکاری با یک تیم حرفه ای

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد، اما دستیابی و بهره مندی کامل از آنها به تنهایی غیر ممکن است. نه تنها باید زمان زیادی را به برنامه ریزی و اجرای آن اختصاص دهید، بلکه فرصت مناسب برای دسترسی و تعامل با مشتریان بالقوه را از دست می دهید.

یک تیم حرفه ای می تواند به شما در تدوین برنامه دیجیتال مارکتینگ کمک و آن را به صورت مدون اجرا کند، اما آشنایی شما با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می تواند در اجرای بهتر این برنامه کمک کند.

۶ـ آنالیز برنامه های اجرایی

بیشترین مزیت دیجیتال مارکتینگ امکان تجربه و تحلیل برنامه ها است تا با مانیتورینگ و آنالیز برنامه های اجرایی، میزان تاثیر آنها را ارتقا بخشید.

ابزارهای آنلاین به شما امکانات زیادی می دهد، برای مثال می توانید مدت زمان حضور بازدیدکنندگان در وب سایت را مشاهده یا تعداد خرید های آنلاین را محاسبه کنید.

با استفاده از اطلاعات به دست آمده، می توان ارتباط بهتری با مخاطبین در فضای آنلاین ایجاد و در ساختن تجربه کاربری مناسب از آن استفاده کرد.

استفاده از تکنیک های بالا می تواند در معرفی کسب و کار شما به صورت آنلاین کمک کرده و موجب بهره گیری بهتر از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شود.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد