درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26058صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 10 مهر 1395 - 12:43
نقش روابط عمومی
روابط عمومی‌ها معمولاً دارای مسؤولیت‌هایی چون برقراری ارتباط، ایجاد تفاهم دو جانبه بین سازمان و گروه‌های مرتبط، تجزیه و تحلیل پیامدها و رخدادهای محیطی، تلاش برای دسترسی به اهداف پذیرفته شده در جامعه، مدیریت و مسؤولیت‌ بخشی از حوزه‌های برنامه‌ریزی و سیاستگذاری سازمان و … هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدف‌ها یاری می‌دهد؛ کیفیت رابطه آنها با مؤسساتی که با آنها سر و کار دارند و همچنین با افکارعمومی جامعه‌ای است که در آن به فعالیت‌ مشغولند.  

 

هر اندازه این ارتباط بطور مستقر و به شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و مؤسسات برای رسیدن هر چه بهتر و راحت‌تر به مقاصد خود نیازمند به حسن رابطه و ارتباط متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم مردم می‌باشند.


مؤسسات به دلایل فوق، در تشکیلات خود اقدام به تأسیس دفتر، واحد یا بخشی تحت عنوان روابط عمومی نموده‌اند تا از طریق آن ارتباط مؤثر را با افراد داخل و خارج سازمان برقرار نمایند و با آگاه‌کردن و تشویق و ترغیب آنان، به اهداف مدیران، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه کمتر جامة عمل بپوشانند.


دست‌اندرکاران چنین دفاتری همه روزه در تلاشند تا با استفاده از تکنیک و تخصص‌های حرفة روابط عمومی، به گسترش و ارتباط مؤثر بپردازند.


روابط عمومی‌ها معمولاً دارای مسؤولیت‌هایی چون برقراری ارتباط، ایجاد تفاهم دو جانبه بین سازمان و گروه‌های مرتبط، تجزیه و تحلیل پیامدها و رخدادهای محیطی، تلاش برای دسترسی به اهداف پذیرفته شده در جامعه، مدیریت و مسؤولیت‌ بخشی از حوزه‌های برنامه‌ریزی و سیاستگذاری سازمان و … هستند، که نیل به آنها نیازمند فراهم ساختن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مطابق با فلسفه وجودی سازمان است.

 

به عبارتی افزایش کارایی و تعامل بین بخش‌های مختلف درون سازمانی و برون سازمانی مستلزم فراهم آوردن بستر مناسب رشد روابط عمومی‌ها است. روابط عمومی به عنوان یک بخش کلیدی در سازمان وظایف مهمی را به عهده دارد که اساسی‌ترین آنها آگاهی و روشن ساختن افکار عمومی در خصوص وظایف، مسؤولیت‌ها و اهداف سازمان و نیز ابلاغ اطلاعات واقعی سازمان به مخاطبین ذیربط و همچنین کسب نظریات آنها به منظور ایجاد حسن تفاهم و کنش متقابل است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد