درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:40   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26044صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 9 مهر 1395 - 09:58
آیا می‌خواهید روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی خود را به سطح بالایی برسانید؟
اینکه از هر ابزار چه استفاده ای کنید و بخواهید در فاصله زمانی خاص چه مسیری را طی کنید می تواند برنامه ای برای ارتقای سطح روابط عمومی ، ارتباطات و بازاریابی شما باشد و حتما از برنامه مدون زمانی برای توسعه آنها استفاده کنید.
  

برنامه
اگر نمی‌دانید در حال حرکت به کدام سو هستید، شما ممکن است هرگز به هدف خود نرسید. درحالی‌که تقریباً برنامه‌ریزی برای اسفند در ماه فروردین غیرممکن می‌باشد، داشتن یک هدف مشخص تا پایان سال بسیار مهم است. شما باید اهدافی گسترده و مبتنی بر برنامه‌های بازاریابی و استراتژی‌های لازم را برای پیاده‌سازی در هرماه از طریق وقایع خاص، پست‌های وبلاگ و کمپین مشخص کنید.

وب‌سایت پاسخگو با وبلاگ ریسپانسیو
شما می‌خواهید مشتریان بدون توجه به‌اندازه�" صفحه‌نمایش آن‌ها، تجربه�" خوبی از وب‌سایت شرکت داشته باشند. وب‌سایت با قابلیت ریسپانسیو اجازه می‌دهد تا تغییر در اندازه و وضوح با هراندازه ی صفحه‌نمایش لپ‌تاپ، آی‌فون، دستگاه‌های اندرید و کیندل مطابقت داشته باشد و دسترسی بیشتر و آسان‌تر به وب‌سایت در هر نقطه را فراهم می‌سازد. داشتن یک وبلاگ به‌عنوان بخشی از وب‌سایت به ارزش آن می‌افزاید. وبلاگ یک مکانی برای ارائه اطلاعات مفید و یا راهنمایی‌هایی است که ترافیک در وب‌سایت شما ایجاد خواهد کرد و شما را به‌عنوان یک منبع برجسته از اطلاعات نشان می‌دهد.

اینستاگرام
اینستاگرام یک رسانه اجتماعی است. هر کسب‌ وکار، خواه کوچک یا بزرگ از اینستاگرام به‌عنوان مکانی برای نمایش داستان‌های منحصربه‌فرد خود از طریق تصاویر به مخاطبان گسترده استفاده می‌کند. نمونه‌هایی از داستان‌های موفق را می‌توان در وب‌سایت‌های کسب ‌وکار مشاهده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک https://business.instagram.com کلیک کنید.

توییتر
مانند اینستاگرم، توییتر روشی را برای ارتباط با یک جامعه بزرگ و متنوع فراهم می‌کند. گروه‌ها، صفحات و افراد مربوط به کسب‌ وکار و هدف خود را دنبال کنید. این شامل مشتریان و رقبای کسب ‌وکار شما می‌شود که از عملکردشان خرسند هستید و نیز خط‌مشی و ارتباطات شخصی خود را در دنیای کسب ‌وکار نشان می‌دهد. آنچه توییتر را از اینستاگرام متمایز می‌سازد این است که شما می‌توانید با اضافه کردن یک لینک به تویتر، بازدیدکنندگان را به بازدید از سایت شرکت تشویق نمایید.

پروفایل شخصی و صفحه شرکت در لینکدین
صفحه شرکت در لینکدین مکانی را برای پخش پیام فراهم می‌کند، درحالی‌که صفحه شخصی شما اجازه می‌دهد تا روابط خود را با افرادی که می‌شناسید و با آن‌ها کار می‌کنید گسترش دهید.

بیانیه
ایجاد یک بیانیه برای کسب‌وکار خود، به‌طور چشمگیری باعث کوتاه شدن زمان بین رخ دادن رویدادها و اطلاع‌رسانی آن به افراد می‌شود. با یک بیانیه یکنواخت، خبرنگاران می‌دانند از آن‌ها چه انتظاری دارید و زمانی که شما مطالب را ارسال می‌کنید، به آن‌ها اجازه می‌دهید به جذب اطلاعات به نحو احسن و به‌درستی پرداخته و به شما اطمینان می‌دهند که همان اطلاعات را در هر نسخه ارائه دهند.

فهرست رسانه‌ها و گزارشگران مورد هدف
برای پیدا کردن مشتریان خود در کجا تلاش می‌کنید و از طریق چه رسانه‌هایی آن‌ها را به‌راحتی پیدا خواهید کرد؟ پاسخ به این سؤالات با تحقیقات مشخص می‌گردد. به مشتریان وفادار خود نگاه کنید تا ببینید که در حال خواندن چه هستند و در چه جایی به سر می‌برند. کدام روزنامه‌ها و مجلات بیشترین شباهت را به نوع مشتری دارند که شما می‌خواهید به خود جلب کنید. هنگامی‌که شما خبرنگاران و رسانه‌هایی دارید که از طریق آن‌ها داستان خود را به گوش مخاطبان علاقه‌مند به شنیدن آن می‌رسانید، می‌توانید این ابزار را در چک‌لیست خود علامت بزنید.

پرتره حرفه‌ای
این ابزار یکی از ساده‌ترین ابزارها برای اضافه کردن مطالب به صفحهٌ خود با بیشترین تأثیر می‌باشد. یک پرتره حرفه‌ای به نظر آماده، خوب و حرفه‌ای می‌رسد! این اجازه می‌دهد تا مشتریان بدانند که شما در مورد چه‌کاری فعالیت دارید. با اینترنت، به ‌احتمال ‌زیاد برای اولین بار نظر مشتریان شما برآورده نخواهد شد، اما از طریق وب‌سایت می‌توانید آن‌ها را جذب کنید. اگر شما در حال حاضر یک پرتره حرفه‌ای ندارید، نیاز است که داشته باشید و اگر شما این کار را انجام دهید، آیا همه‌چیز را در مورد خود صادقانه بیان می‌کنید؟ آیا این پرتره به درک بهتر دیگران از نام تجاری حرفه شما کمک خواهد کرد؟ اگرنه، یک حرفه‌ای را استخدام کنید که می‌تواند عکس را همانند واقعیت نشان دهد.

بازاریابی ایمیل با میل چیمپ
میل چیمپ یک نرم‌افزار بازاریابی ایمیل است که از طریق آن شما می‌توانید قالب ایمیل را طراحی، ذخیره و به تمام مشتریان خود ارسال کنید درحالی‌که همچنین می‌توانید موفقیت هر ایمیل را از طریق صفحه تجزیه‌وتحلیل آن اندازه‌گیری کنید. با دیدن این‌که کدام ایمیل‌ها بیشتر بازشده و کدام ایمیل‌ها بیشتر افراد را به بازدید از وب‌سایت هدایت کرده‌اند، شما می‌توانید ایمیل‌های بعدی را به ‌تناسب خواسته مشتریان خود طراحی کنید.

گوگل آنالیتیک
شعار گوگل آنالیتیک تبدیل بینش داده‌ها به عمل است. آنالیتیک به دنبال جنبش در وب‌سایت شما با دادن اطلاعات دقیق در مورد آن فعالیت درسایت می‌باشد: چه مدت هر شخص در سایت شما به‌طور متوسط باقی می‌ماند، آیا آن‌ها قبلاً از وب‌سایت و موتور جستجو و یا سایت‌هایی که به وب‌سایت شما منتهی می‌شوند در زمان واقعی بازدید کرده‌اند!

آپارات
آپارات به عنوان بزرگ ترین و پرطرفدار ترین سایت اشتراک ویدیو در ایران ، این امکان را برای شرکت ها، سازمان ها و شخصیت ها فراهم آورده است تا در آپارات، کانال های رسمی و تایید شده ایجاد نمایند.
مزیت ایجاد یک کانال رسمی و تائید شده، جذب مخاطبین جدید و ایجاد یک ارتباط تعاملی با آنها و جلوگیری از ایجاد صفحات غیرواقعی منتسب به شما و انتشار مطالب غیرموثق می باشد.

تلگرام
کانال تلگرام یکی از جدیدترین های شبکه های اجتماعی موبایلی و با قابلیت های ویزه ای همچون چند مدیره بودن، عدم نمایش اطلاعات کاربران، ارسال پست های چندرسانه ای به همراه متن و پیوند را دارا می باشد که می تواند بعنوان ابزاری قوی در اختیار روابط عمومی ها قرار بگیرد!

نرم‌افزار ویرایشگر فیلم
یک گوشی هوشمند برای فیلم و عکس گرفتن به‌منظور حمایت از ارتباطات خود به‌طور آنلاین و در رسانه‌های اجتماعی ضروری است.

آیا همه این ابزارها مفید هستند؟
اینکه از هر ابزار چه استفاده ای کنید و بخواهید در فاصله زمانی خاص چه مسیری را طی کنید می تواند برنامه ای برای ارتقای سطح روابط عمومی ، ارتباطات و بازاریابی شما باشد و حتما از برنامه مدون زمانی برای توسعه آنها استفاده کنید. نباید فراموش کنیم که هیچ کدام از این ابزارها به تنهایی و یا بدون توجه به نیازهای مخاطب موفق نمی شود، برای رسیدن به هدف خود از تمام این ابزارها استفاده کنید.


 احمد عامری، کارشناس روابط عمومی

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسن رضائییان
| 1395/7/9 - 20:38 |     1     0     |
دانش روابط عمومی تاثیر بسیارزیادیدرپیشرفت روابط سازمان ها وشرکتها داردکه من هم دوست دارم دراین رابطه دانش روابط عمومیم بیشتر شود وقصد شرکت در کنفرانس رادارم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد