درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25866صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 شهریور 1395 - 10:49
کارشناسان حوزه ارتباطات در میزگرد ایرنا مطرح کردند:
روابط عمومی ها باید نظام پاسخگویی را به مردم در سازمان ها نهادینه کنند
صاحبنظران حوزه ارتباطات در میزگردی به میزبانی ایرنا تصریح کردند، روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته و این مهم را در سیستم های سازمانی نهادینه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، طی روزهای اخیر با هدف تبیین اهمیت موضوع روابط عمومی و لزوم پاسخگویی این نهاد به مردم، در میزگردی، میزبان حمید شکری خانقاه و هوشمند سفیدی سخنگو و دبیر هیات موسس خانه روابط عمومی ایران، اسماعیل قدیمی مدرس دانشگاه و پژوهشگر ارتباطات، حسن نصیری قیداری مدرس دانشگاه، امیر مسعود امیر مظاهری مدرس دانشگاه، رضا لیاقت ورز رئیس روابط عمومی بانک کشاورزی و بیژن قاسمی رئیس روابط عمومی شرکت توانیر بود که چکیده اظهارات این کارشناسان در این میزگرد در پی می آید:

**
مردم سرمایه های اصلی روابط عمومی ها هستند
مدرس دانشگاه در این میزگرد از مردم به عنوان سرمایه های اصلی جامعه و مخاطبان روابط عمومی ها یاد کرد.
امیر مسعود امیر مظاهری توجه به افکار عمومی، نیارهای جامعه، برون رفت از شکل سنتی به شیوه های نوین، توجه به مخاطب و مشتری، احترام متقابل به مردم و افکار عمومی را از مهمترین ویژگی های یک روابط عمومی موفق و پاسخگو برشمرد.

**
روابط عمومی و پاسخگویی قرین یکدیگرند
پژوهشگر حوزه ارتباطات نیز روابط عمومی و پاسخگویی را قرین یکدیگر برشمرد و گفت: با مراجعه به فلسفه وجودی روابط عمومی ها می توان به ارتباط تنگاتنگ این آن با پاسخگویی رسید.
اسماعیل قدیمی معتقد است که روابط عمومی ها با داشتن ساختار مناسب، ساز و کار اجرایی، قوانین و مقررات، استقلال عمل سازمانی، اهمیت دادن به جایگاه این حرفه و... می توانند یک نظام پاسخگویی مناسب و مطلوب را در سازمان ها و دستگاه های مربوطه ایجاد و نهادینه کنند.

**
وظیفه روابط عمومی ها مردم مداری است
استاد دانشگاه و مولف چندین جلد کتاب با موضوع روابط عمومی نیز با تاکید براینکه وظیفه روابط عمومی ها اطلاع رسانی نیست، گفت: فلسفه وجودی این حرفه، مردم مداری و برقراری ارتباط فراگیر با مردم و جامعه است.
حمید شکری خانقاه تصریح کرد: محور بودن و سنتی بودن روابط عمومی ها، عامل مهمی برای عدم پاسخگویی به مردم است، از این رو باید از این حالت روابط عمومی ها به سمت و سوی ارتباطات فراگیر و نوین که بتوانند پاسخگوی نیازها باشند، گام بردارند.

**
رسالت مهم روابط عمومی ها پاسخگویی است
سخنگو و دبیر هیات موسس خانه روابط عمومی ایران نیز با اشاره به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در حوزه پاسخگویی گفت: رسالت مهم روابط عمومی ها پاسخگویی است.
هوشمند سفیدی بر این باور است که پاسخگویی فرایندی است که علاوه بر روابط عمومی ها، همه اعضای سازمان ها بویژه مسئولان همواره باید آن را با توضیحات مستدل، کافی و منطقی برای مردم و مخاطبان داشته باشند.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور تاکید کرد: روابط عمومی ها باید پاسخگویی های بالقوه را دریابند و نه اینکه منتظر بمانند تا زمانیکه انتقاد و یا موضوعی پیش بیاید و آنگاه نسبت به پاسخگویی برآیند.

**
نظام پاسخگویی روابط عمومی نیازمند کنترل و ارزشیابی است
مدرس دانشگاه نیز در این نشست گفت: نظام پاسخگویی در روابط عمومی ها، باید دارای نظام کنترل و ارزشیابی باشد.
به گفته حسن نصیری قیداری، برای اینکه روابط عمومی ها پاسخگو باشند باید به سه نکته اول اینکه بینش و نگرش مدیران روابط عمومی و سازمانها به مردم و جامعه تغییر کرده و برای مخاطبان حق و احترام قائل شوند. دوم، تدوین یک ماموریت، یعنی اینکه روابط عمومی بداند چه مسئولیتی برای پاسخگویی در قبال جامعه دارد و سومین نکته ایجاد انگیزه، ترغیب و ایجاد نشاط در میان مخاطبان و مردم است.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد