درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:14   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25775صفحه نخست » چهارشنبه، 17 شهریور 1395 - 12:40
رشد ۲۵ درصدی ثبت‌نام در نمایشگاه مطبوعات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: امسال با رشد ۲۵ درصدی ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه مطبوعات مواجه بودیم؛ به طوری که بیش از ۱۰۰ رسانه برای نخستین بار در نمایشگاه مطبوعات حاضر می‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: امسال با رشد ۲۵ درصدی ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه مطبوعات مواجه بودیم؛ به طوری که بیش از ۱۰۰ رسانه برای نخستین بار در نمایشگاه مطبوعات حاضر می‌شوند.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، مهران عباسی انارکی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با وجود درخواست‌هایی که همچنان ادامه دارد، تمدید نمی‌شود، گفت: در هفته‌ آینده با آنالیز فضای نمایشگاه و متراژ درخواستی ثبت‌نام‌کنندگان، گروه‌بندی قطعی و متراژ نهایی متقاضیان اعلام و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.


وی افزود: حدود ۷۰۰ متقاضی برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند که با بررسی‌های انجام شده، بالغ بر ۸۰۰ رسانه امسال در نمایشگاه حضور خواهند داشت.


به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، ۱۶ موسسه مطبوعاتی، ۲۲ خبرگزاری، ۸۵ روزنامه، ۸۷ هفته‌نامه، ۴۵ دوهفته نامه، ۱۴۵ ماهنامه، ۳۰ دوماهنامه، ۵۷ فصلنامه، ۷ فصلنامه، ۱۲۵ پایگاه خبری با درخواست ۱۴ هزار متر مربع برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام کردند که از نظر تعداد، ماهنامه‌ها و از نظر متراژ، روزنامه‌ها در صدر درخواست‌ها قرار دارند.


عباسی اضافه کرد: امسال علاوه بر حضور موسسات مطبوعاتی که هر کدام با بیش از سه رسانه در نمایشگاه حضور دارند، برای نخستین بار، به رسانه‌هایی که بنا به دلایل مختلف درخواست حضور در یک غرفه را داشتند، امکان ثبت‌نام داده شد و بسیاری از رسانه‌های ما امسال مهمان غرفه‌های یکدیگر هستند؛ به طوری که در نمایشگاه امسال، غرفه‌هایی با حضور ۴ تا ۷ رسانه خواهیم داشت که به نام یک رسانه ثبت نام کردند.


قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات همچنین به حضور گروهی برخی نشریات اشاره کرد و گفت: نشریات دانشگاهی و نشریات تخصصی امسال نیز غرفه‌های جداگانه‌ای دارند که به صورت تجمیعی نشریات متعدد خود را به معرض دید مردم قرار می‌دهند.


وی به حضور ادارات کل ارشاد تمام استان‌ها نیز به نمایندگی از مطبوعات محلی کشور در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ۶ تشکل صنفی، ۲۱ غرفه متعلق به کسب و کار مرتبط با حوزه مطبوعات و حدود ۲۰ روابط عمومی دستکاه های دولتی، در کنار ۸۸ رسانه منطقه ای و استانی، برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند.


ثبت نام قطعی با امکان انتخاب محل غرفه توسط رسانه‌ها و به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.


بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، نیمه دوم آبان در مصلای تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد