درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:48   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25709صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 11 شهریور 1395 - 00:01
برگزاری نخستین نشست روابط عمومی های منطقه یک رسانه ملی به میزبانی صداوسیمای مرکزگیلان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست مدیران روابط عمومی منطقه یک رسانه ملی با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان ،مدیران و کارشناسان روابط عمومی حوزه ستادی رسانه ملی و مراکز شمال و شمال شرق کشور به میزبانی گیلان در سالن همایش میرزا کوچک خان مجتمع آموزشی رفاهی زیبا کنار برگزار شد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نخستین نشست مدیران روابط عمومی منطقه یک رسانه ملی با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان ،مدیران و کارشناسان روابط عمومی حوزه ستادی رسانه ملی و مراکز شمال و شمال شرق کشور به میزبانی گیلان در سالن همایش میرزا کوچک خان مجتمع آموزشی رفاهی زیبا کنار برگزار شد .

به گزارش شارا از خبرگزاری برنا از گیلان، اولین روز این نشست دو روزه با هدف ارتقاء تعاملات فی ما بین ،اهمیت بازخوردهای مخاطبان رسانه و نیز انتقال شایسته و مناسب به مسوولان عالی رسانه ملی برگزار شد . در ابتدای جلسه مهندس ظهیری قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن با اهمیت دانستن عرصه روابط عمومی و نیز جایگاه ویژه این حوزه در پیشبرد اهداف عالیه رسانه ملی مطالبی را ارائه کردند. در ادامه دُرنشان مدیر ارتباط با سازمانها و نهادهای اداره کل روابط عمومی رسانه ملی هدف از تشکیل این نشست را ایجاد هم افزایی حوزه های مناطق یک کشور دانست و برگزاری چنین جلسات هم اندیشی را مهم ارزیابی کرد .

 

همچنین کارگاه آموزشی با سخنان دکتر فروز فر استاد ارتباطات ادامه یافت . تعریف روابط عمومی ،اهداف و جایگاه آن ،تعریف روابط عمومی الکترونیک ،سایبری و شاخصه های هریک از جمله مسائل مطروحه در این کارگاه بود. پس از برگزاری کارگاه اعضا به بیان مسائل و تبادل نظر پرداختند. تغییر نوع نگاه مدیریتی نسبت به جایگاه روابط عمومی ،نحوه تعامل ،ارسال اخبار مراکز به هفته نامه سازمان ،اهمیت روابط عمومی به چهره های برتر هر حوزه از جمله دیگر موارد هم اندیشی در اولین روز این نشست بود.


دومین روز این نشست نیز با جمع بندی مناسب مطالب روز گذشته آغاز شد.محمد تقی دُرنشان از مهم ترین محورها و مباحث روز گذشته را نحوه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مراکز به اداره کل رووابط عمومی ،مدیریت پایگاه های اطلاع رسانی مراکز به اداره کل روابط عمومی ،مدیریت پایگاه های اطلاع رسانی مراکز از سوی روابط عمومی،ارایه شرح وظایف مصوب سازمانی و الگوی نیروی انسانی و تفکیک وظایف روابط عمومی از مدیریت دفتر مراکز عنوان کرد و افزودو با عمل شایسته و به روز فعالیتها و نیز تاکید اداره کل روابط عمومی به عنوان پشتیبان ستادی شاهد تعالی این عرصه خواهیم بود.


در ادامه دکتر فروز فر استاد ارتباطات به اهمیت شاخصه های روابط عمومی در عرصه نوین اطلاع رسانی پر داخت و اظهار داشت ،روابط عمومی ها می بایست به عنوان یک نهاد کنش گر نه واکنش گر مبادرت به فعالیت کند و بالاترین ارزش روابط عمومی را در پیش بینی ،شکل بخشی و نحوه برخورد مطلوب با مشکلات آینده خواهد داشت .


بررسی علل ضرورت وجود روابط عمومی ،تعاریف روابط عمومی ،علل ضعف جایگاه و عملکرد روابط عمومی ها از مسائلی بود که در کارگاه آموزشی در دومین نشست روابط عمومی ها مورد بحث قرار گرفت و آسیب شناسی شد.


مسائل حوزه مخاطبان و تبلیغات از سوی اعضاء مطرح و راهکارهایی جهت ارتقاء و بهبود روابط عمومی ارائه شد. در پایان همکاران ضمن گرفتن عکس یادگاری هدایایی دریافت نمودند. بازدید از تالاب انزلی و منطقه آزاد بندر انزلی از جمله برنامه های سیاحتی این نشست بود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد