درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2568صفحه نخست » چهارشنبه، 25 بهمن 1391 - 16:51
۱۰ سایت «پرمخاطب» از نگاه ایرانی ها
  

به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، یکی از معیارهایی که بر اساس آن می‌توان درصد موفقیت یک رسانه مجازی و سایت اینترنتی را در فضای وب بررسی کرد مراجعه به سایت الکسا به آدرس (www.alexa.com) است.

 مهم‌ترین فاکتور رتبه‌بندی رسانه‌های مجازی در سایت الکسا میزان «مخاطبان» یک سایت اینترنتی است که در ایران به ترتیب سایت‌های گوگل(www.google.com) یاهو(www.yahoo.com) بلاگفا(www.blogfa.com) ورزش3 (www.varzesh3.com) میهن بلاگ (www.mihanblog.com) پیوندها (www.peyvandha.ir) پرشین بلاگ (www.persianblog.ir) خبرگزاری فارس(www.farsnews.com) ویکی‌پدیا (www.wikipedia.org) و کلوب دات کام (www.cloob.com) رتبه‌های اول تا دهم پربازدیدترین سایت‌‌های اینترنتی را دارا می‌باشند.

 

1- موتور جستجوگر گوگل

گوگل (google) نامی آشنا برای کاربران اینترنتی در سراسر جهان است که همه آن را به عنوان یک سرویس جستجوگر فضای مجازی می‌شناسند؛ گوگل در حال حاضر،‌ عنوان پربازدیدترین وب‌گاه اینترنتی جهان را به خود اختصاص داده است.

شرکت گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین (دانشجویان دکترای دانشگاه استنفورد) تأسیس شد و در سال 1998 به عنوان یک شرکت خصوصی ثبت شد.

گوگل ارت، نکسوس اس، جی‌میل، گوگل ترنسلیت، گوکل پلاس و یوتیوب از دیگر محصولات این شرکت آمریکایی هستند.

 

2- موتور جستجوگر یاهو

شرکت یاهو! (Yahoo Inc)‏ که پیش از روی کار آمدن گوگل سایت بلامنازع فضای مجازی بود در ژانویه سال 1994 توسط جری یانگ و دیوید فیلو (فارغ التحصیل مهندسی برق دانشگاه استنفورد) تاسیس شد.

یاهو یکی از برترین سایت‌های اینترنتی است که امکانات متعددی مانند موتور جستجوی یاهو، ایمیل یاهو، یاهو مسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه‌های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و عکس، ورزش‌های فانتزی و شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربران اینترنت گذاشته است.

 

3- بلاگفا

بلاگفا یکی از قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت فارسی است که از 16 آذر 1383 شروع به فعالیت کرد.

در بلاگفا می‌توان اطلاعات، خاطرات، مطالب و مقالات را در قالب یک وبلاگ منتشر کرد؛ بلاگفا طی سال‌های سپری شده از عمر فعالیت خود، توانسته است سومین سایت پرمخاطب ایرانی شود.

 

4- سایت تخصصی ورزش 3

سایت ورزش 3 یکی از سایت‌های اختصاصی ورزشی کشور است که اخبار، نتایج، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی کشور و جدول رده‌بندی لیگ‌های مختلف داخلی و خارجی فوتبال را پوشش می‌دهد.

 

5- میهن بلاگ

میهن‌بلاگ، یکی از دیگر ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت فارسی است که فعالیت خود را در تاریخ 25 آبان سال 1384 آغاز کرد.

از مزایای میهن بلاگ می‌توان به قابلیت نمایش ویدیوهای سایت آپارات، مطلب ثابت، ارسال مطلب به آینده، تعیین گذرواژه برای دسترسی به مطالب، ابر برچسب، تهیه نسخه پشتیبان، صندوق پیام، صفحات جانبی، جستجو، نظرسنجی و لینکستان اشاره کرد.

 

6- سایت پیوندها

سایت پیوندها، سایتی است که پس از ورود به تارنماهای «فیلتر» شده، کاربران وارد آن می‌شوند؛ «پیوندها» را می‌توان سایتی پرمخاطب با مخاطبان «اجباری» دانست؛ البته بخش اعظمی از این سایت به معرفی سایت‌های خبری، ‌سرگرمی، علمی، وبلاگ‌های مفید اختصاص دارد.

 

7- پرشین‌بلاگ

پرشین‌بلاگ، نخستین ارائه‌دهنده خدمات وب‌نوشت تماماً فارسی است که در تاریخ 23 خرداد 1381 کار خود را رسما آغاز کرد. ورود پرشین‌بلاگ به فضای وب‌نوشت‌های فارسی، جهش ناگهانی در وبلاگ‌نویسی ایران ایجاد کرد.

 

8- خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس پربازدیدترین سایت خبری ایرانی است که در 22 بهمن‌ماه سال 1381 تاسیس شد. این خبرگزاری اخبار ایران و جهان را به چهار زبان فارسی، عربی،‌ انگلیسی و ترکیه‌ای منتشر می‌کند.

خبرگزاری فارس دارای سرویس‌های خبری متعددی از جمله سرویس اجتماعی، اقتصادی، بین‌الملل، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، استان‌ها، فضای مجازی، عکس، صوت و تصویر، سیاست خارجی، دیدگاه، خواندنی‌ها، حماسه و مقاومت، دانشگاه، گفتگو، انرژی اتمی و اخبار ویژه است.

 

9- کلوب دات کام

سایت کلوب دات کام در تاریخ یکم دی‌ماه سال 1383 توسط موسسه تجارت الکترونیک صبا راه اندازی شد.

این سایت به گفته طراحان آن برای ارتباط ایرانیان و فارسی زبانان جهان و برای تبادل اطلاعات، نیازها، کالا و خدمات، آشنا شدن با همکاران، دوستان قدیمی و ... طراحی شده است.

 

10- دانشنامه اینترنتی ویکی پدیا

ویکی‌پدیا (Wikipedia)‏ یک دانشنامه اینترنتی چندزبانه است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می‌شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مقالات آن را ویرایش کند.

نام ویکی‌پدیا واژه‌ای ترکیبی است که از واژه‌های ویکی (وب‌گاه مشارکتی) و انسیکلوپدیا (دانشنامه یا دائرةالمعارف) گرفته شده‌است.

ویکی‌پدیا،‌ مالک سایت ویکی پدیا، هم اکنون چندین پروژه مشابه همچون ویکی‌واژه، ویکی‌نسک، ویکی‌گفتاورد و ویکی‌خبر را طراحی کرده است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد