درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 خرداد 1402 - 20:49   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد

  سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

افزایش حملات به روزنامه‌نگاران در کوزوو همزمان با تشدید تنش‌ها

  افزایش حملات به روزنامه‌نگاران در کوزوو همزمان با تشدید تنش‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راه‌اندازی نخستین رشته کارشناسی ارشد روابط‌عمومی در ایران
  دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
  عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران: مدیر روابط‌عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد
  سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد
  مشاور و سرپرست مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد
  روسیه حضور خبرنگاران «کشورهای غیردوست» در مجمع بین‌المللی اقتصادی را ممنوع کرد
  مشاغل علوم و فناوری اروپا تحت سلطه زنان
  نشست نقد کتاب «هایپررئالیسم از تصویر تا واقعیت» برگزار شد
  اهمیت مشاوره در بازاریابی و فروش
  هوش مصنوعی دریچه ای تازه رو به جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 11:33
برنامه‌ ریزی شناور در روابط عمومی
دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»

رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی ادامه داد: «مدیران سازمان می‌ بایست به این موضوع توجه داشته باشند که این مدیران روابط عمومی هستند که با توجه به ارتباطات گسترده با بخش‌ های مختلف و شناخت خود از سازمان می‌ توانند به آن‌ها در شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشارکت در برنامه‌ های آتی کمک کنند و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات مدیریتی در بخش‌های گوناگون، حتی‌ المقدور از تغییر دادن مدیران روابط عمومی که وظایف خود را به درستی در گذشته انجام داده‌ اند اجتناب کرده و امکان اجرای برنامه‌ های از پیش تعیین شده برای آنان را فراهم نمایند.» 

زارعیان در پایان گفت: «با توجه به این موارد، در چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با دعوت از اساتید و مدیران فعال این حوزه، برای شرکت در پنلی چالشی، خواهیم کوشید ضمن شناسایی راهکارهای رفع این مشکل، با انتشار نتایج آن در بین مدیران ارشد، مشکلات و معضلات بوجود آمده در این خصوص را تشریح و به بهبود روند حرکتی سازمان‌ها کمک کنیم.»

لازم به ذکر است، چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی 13 شهریورماه سال‌ جاری با محورهای حرفه‌ ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌ های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می‌شود.

 

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  اهمیت مشاوره در بازاریابی و فروش


  اوبر ایتس: نماینده جدید تغییر در مسوولیت اجتماعی شرکتی


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  بهره‌برداری حکومت‌های خودکامه از موازین قانونی به عنوان سلاحی برای مجازات خبرنگاران


  نبرد سیم‌ها در گفت‌وگو با یاسر خوشنویس


  فروتنی فکری، دریچه‌ای به سوی گفت‌وگوهای سازنده در شبکه‌های اجتماعی


  افزایش حملات به روزنامه‌نگاران در کوزوو همزمان با تشدید تنش‌ها


  عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران: مدیر روابط‌عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد