درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:14   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 11:33
برنامه‌ ریزی شناور در روابط عمومی
دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»

رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی ادامه داد: «مدیران سازمان می‌ بایست به این موضوع توجه داشته باشند که این مدیران روابط عمومی هستند که با توجه به ارتباطات گسترده با بخش‌ های مختلف و شناخت خود از سازمان می‌ توانند به آن‌ها در شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشارکت در برنامه‌ های آتی کمک کنند و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات مدیریتی در بخش‌های گوناگون، حتی‌ المقدور از تغییر دادن مدیران روابط عمومی که وظایف خود را به درستی در گذشته انجام داده‌ اند اجتناب کرده و امکان اجرای برنامه‌ های از پیش تعیین شده برای آنان را فراهم نمایند.» 

زارعیان در پایان گفت: «با توجه به این موارد، در چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با دعوت از اساتید و مدیران فعال این حوزه، برای شرکت در پنلی چالشی، خواهیم کوشید ضمن شناسایی راهکارهای رفع این مشکل، با انتشار نتایج آن در بین مدیران ارشد، مشکلات و معضلات بوجود آمده در این خصوص را تشریح و به بهبود روند حرکتی سازمان‌ها کمک کنیم.»

لازم به ذکر است، چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی 13 شهریورماه سال‌ جاری با محورهای حرفه‌ ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌ های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می‌شود.

 

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی