درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:12   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25379صفحه نخست » سه شنبه، 26 مرداد 1395 - 10:17
ساخت نسل جدید موتورهای هوشمند از سوی تسلا
شرکت تسلا اولین بار موتورهای هوشمند خودرو با قابلیت هدایت خودکار را در سپتامبر سال 2014 عرضه کرد و حالا موفق به ساخت نسل جدیدی از این موتورها شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت تسلا اولین بار موتورهای هوشمند خودرو با قابلیت هدایت خودکار را در سپتامبر سال 2014 عرضه کرد و حالا موفق به ساخت نسل جدیدی از این موتورها شده است. به نقل از الکترک، موتور اولیه ساخت تسلا موسوم به Autopilot دارای دوربین، رادار و حسگرهای مافوق صوت 360 درجه بود و با استفاده از آن حرکت خودکار و پارک خودکار اتومبیل ممکن می‌شد. اگرچه تسلا با چند بار به‌روزسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تلاش کرد این موتور را بهبود ببخشد، اما محدودیت‌های حسگرها باعث شد محدودیت‌های این موتور برطرف نشود.

 

حالا تسلا نسل جدید موتورهای خود موسوم به Autopilot 2.0 را عرضه کرده که هم مجهز به سخت‌افزاری جدید است و هم از نرم‌افزاری نو بهره می‌گیرد. حسگرهای تازه Autopilot 2.0 هم رانندگی خودکار را در جاده‌های بیشتری و در سطوح تازه‌ای ممکن می‌کنند. در این موتور پوشش رادار و دوربین افزایش چشمگیری یافته تا شناسایی موانع محیطی اعم از انسان‌ها، اشیا و... ساده‌تر شده و از برخورد ناگهانی با آنها جلوگیری شود. ارتقای کیفیت مشاهده در شرایط بارانی، برفی، مه‌آلود و گرد و خاک از مزایای این سیستم تازه است. هنوز مشخص نیست در Autopilot 2.0 از چه حسگرهای جدیدی استفاده شده و به نظر می‌رسد این امر تا زمان به بازار آمدن خودروهای تازه مجهز بهAutopilot 2.0 اعلام نخواهد شد. گفته می‌شود تسلا برای ارتقای سخت‌افزاری خودروهای خودران ساخت خود و تسهیل مجاری ارتباطی آنها در حال مذاکره با شرکت ان ویدیا است. دو طرف پیش از این هم با یکدیگر همکاری داشته‌اند و از پردازنده‌های Tegra ان ویدیا در کنسول مرکزی خودروهای تسلا به‌منظور ارتقای ناوبری و هدایت اتومبیل‌ها استفاده شده است.

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3839

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد