درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:47   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25276صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 12:57
آیا روابط عمومی و رسانه­‌های اجتماعی در حال حاضر تفکیک ناپذیرند؟
رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر به شدت به روابط عمومی گره خورده­‌اند آن هم به یک دلیل بسیار اساسی و آن اینکه آنها در همه جا هستند.افزایش اهمیت اجتماعی در اکوسیستم روابط عمومی به این معنا نیست که رسانه ­های سنتی، در حال از دست دادن اعتبار خود هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر به شدت به روابط عمومی گره خورده­‌اند آن هم به یک دلیل بسیار اساسی و آن اینکه آنها در همه جا هستند. افزایش اهمیت اجتماعی در اکوسیستم روابط عمومی به این معنا نیست که رسانه ­های سنتی، در حال از دست دادن اعتبار خود هستند.

در بسیاری جهات، فوریت رسانه ­های اجتماعی، در حال پر کردن شکافی هستند که رسانه‌های چاپی سنتی در آن خدمت می­‌کردند.جواب کوتاه به این سوال بله است. رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر به شدت به روابط عمومی گره خورده­ اند آن هم به یک دلیل بسیار اساسی  و آن اینکه آنها در همه جا هستند.

بینش نسبت به اهداف رسانه‌ها
رسانه ­های اجتماعی کار و حرفه شما را آسان­تر می­کنند. اگر شما به راه و روش سریعی برای به روز کردن لیست رسانه ­ای خود و یا بینش بسیار نسبت به علایق یک خبرنگار نیاز داشته باشید، همه آن چیزی که لازم است انجام دهید نظارت و مونیتور کانال ­های رسانه­ های اجتماعی آن خبرنگار است. مانند همه افراد دیگر، بسیاری از اعضاء رسانه­ های جریان اصلی در رسانه­ های اجتماعی زندگی می­کنند، بنابراین شما در حال به دست آوردن نگرش و بینش زنده و دست اول درباره یک تماس احتمالی هستید.


اجرای موثر
در حال حاضر کلمه ای که همه ما از شنیدن آن خسته شدیم influencers «تاثیرگذاران» است. چرا تاثیرگذاران تا این اندازه مهم هستند؟

یک فرهنگ تاثیرگذار خاص وجود دارد. شما ممکن است ایده مدل ­های اینستاگرام و گیمرهای ویدئو یوتیوب را مورد تمسخر و نیشخند قرار دهید اما آنها پرطرفدار­ترین سرمایه را دارند. اعتماد مخاطبان هدف مشتری خود. تاثیرگذاران موازنه کاملی از شهرت و اعتبار هستند. هدف قرار دادن نسل جدید یا هزاره و حفظ وفاداری آنها برای بسیاری از برندها حیاتی است، با این حال نسل جدید یکی از سخت­ترین بخش­های بازار هستند. جوانان بالغ به برندهای بزرگ اعتماد نمی­ کنند حتی وقتی که سعی می ­کنند خودشان را در قالب فردی شیک و طرفدار امور جدید و مدرن پنهان کنند.

مصرف­ کنندگان می ­دانند برندها در نهایت فقط یک چیز را می ­خواهند. از سوی دیگر(عملا) تاثیرگذاران از ورود دنبال ­کنندگان خود به خانه­هایشان استقبال می­ک نند، داستان­های شخصی را به اشتراک می­گذارند و شخصیت‌های شوخ­ و چشمگیری دارند. بنابراین وقتی آنها مصرف کنندگان را ارضاء کنند، به آسانی فراموش می‌شود که آن یک آگهی پرداختی است و بیشتر شبیه یک پیشنهاد دوستانه و بسیار مفید است.

رسانه‌های سنتی کجا مناسب هستند؟
افزایش اهمیت اجتماعی در اکوسیستم روابط عمومی به این معنا نیست که رسانه ­های سنتی، در حال از دست دادن اعتبار خود هستند. در بسیاری جهات، فوریت رسانه ­های اجتماعی، در حال پر کردن شکافی هستند که رسانه ­های چاپی سنتی در آن خدمت می­ کردند. با این حال، رسانه ­های سنتی در حال تکامل و پیشرفت هستند به گونه ­ای که به دنبال آن هستند تا نحوه مصرف رسان ه­ای مردم را کشف کنند. بله ما تلویزیون تماشا می­کنیم اما چگونه؟ معرفی لپ­تاپ­ها و تبلت­ها و بیشتر از آن گوشی ­های هوشمند به این معنی است که مصرف­ کنندگان زمان کمتری را برای موضوع ماه بعد منتظر می­مانند و زمان بیشتری را به تماشای مطالب زیبا و برجسته مورد علاقه خود اختصاص می­دهند.

همانطور که نشریات به سمت دیجیتالی شدن پیش می­روند، تمرکز آنها نیز در حال تغییر است. آنها داستان­ها را در صدر تاثیرگذاران قرار می­ دهند، بلاگرها را استخدام می ­کنند، اکانت­ های رسانه ­های اجتماعی خودشان را تقویت کرده و افزایش می­ دهند و اگرچه هیچ تضمینی برای حفظ آن وجود ندارد اما بهترین روش برای در ارتباط ماندن با مخاطبان هدف است.

راه‌های بهتر برای دستیابی به جایگزین های ممکن وجود دارد. ادغام و ترکیب ابزارهای CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) که در سازمان­ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارایه خدمات بهتر به مشتریان به کار می­رود؛ باعث کار «دقیق­تر و نه دشوار­تر » می­شود. با کانال­ های رسانه های اجتماعی خود ادامه دهید تا ببینید روابط عمومی شما از بیرون چگونه به نظر می­رسد؟ رسانه­ های اجتماعی هم به عنوان یک راه برای نشان دادن و هم به عنوان روشی برای اینکه نشان داده شوند از روابط عمومی جداناشدنی هستند.

 

منبع: تین نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400