درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24879صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 مرداد 1395 - 09:57
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی: «روابط عمومی دوسویه همسنگ» یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک است
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی: «روابط عمومی دوسویه همسنگ» برگرفته از چنین مدلی است و برای بسیاری از افراد در حرفه ما، یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی «بارت دی وریس» در پیامی، که عصر چهارشنبه در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران قرائت شد، آمده است: زمانیکه مدل سرآمدی در روابط عمومی و مدیریت ارتباطات در سال 1992 توسط جیمز گرونیگ مطرح شد، باور و درک آن کار راحتی نبود. وی با نگارش مقاله ای، مدلی را تحت عنوان «مدل هنجاری در سرآمدی» پیشنهاد کرد که هنوز همچون روز اول دارای اعتبار است. این مدل بر توجه راهبردی به ارتباطات در یک سازمان تأکید دارد و نقشه راهی را ترسیم می کند و راهکارهای دست یابی به روابط عمومی برتر و سرآمد را ارائه می دهد
وی خاطر نشان می کند: «روابط عمومی دوسویه همسنگ» برگرفته از چنین مدلی است و برای بسیاری از افراد در حرفه ما، یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی است
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی می افزاید: موضوع سرآمدی در روابط عمومی با مدل جیمز گرونیگ شناخته می شود، هرچند که ممکن است تغییراتی در این موضوع ایجاد شود. من مطلع شده ام صاحبنظران روابط عمومی در ایران، مدلی را ایجاد کرده اند مبتنی بر تلفیق مدل «ای اف کیو ام » - EFQM - و مدل جیمز گرونیگ، که این مدل جدید دارای معیارهای کلی، نحوه ارزیابی و شیوه ارزیابی است .
به گفته «بارت دی وریس»، این مدل نظام مند مبتنی بر شیوه ارزیابی است که در نهایت جایگاه یک روابط عمومی را در «مسیر سرآمدی» براساس امتیازی که کسب می کند مشخص می کند و امتیاز حاصله، نحوه تقدیر از آن را روشن می کند و مجموعه شاخص های ارزیابی، نقش بسزایی را در استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی ایفاء می کند
وی می افزاید: من مراتب تبریک خود را به دریافت کنندگان «جایزه سرآمدی» در آیین تقدیر از «سرآمدان روابط عمومی» اعلام می دارم و برای همه شما بهترین آرزوها را تقدیم می کنم .
پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با حضور شماری از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد