درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:36   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24390صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 تیر 1395 - 12:14
بعضی از مسئولان روابط عمومی ادارات الفبای روابط عمومی را نمی دانند
اکثریت قاطع مدیران روابط عمومی های استان کرمانشاه یا بدبستان مالی، سیاسی و باندی دارند و یا اینکه به وظایف قانونی خودناآگاه هستند و متاسفانه بعضا افرادی را در راس روابط عمومی ادرات، ارگان ها و شهرداری ها قرار گرفته اند که الفبای روابط عمومی بلد نیستند و مدیرانی که ناظر بر این امر هستند خود در این بحران دخیل اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اکثریت قاطع مدیران روابط عمومی های استان کرمانشاه یا بدبستان مالی، سیاسی و باندی دارند و یا اینکه به وظایف قانونی خودناآگاه هستند و متاسفانه بعضا افرادی را در راس روابط عمومی ادرات، ارگان ها و شهرداری ها قرار گرفته اند که الفبای روابط عمومی بلد نیستند و مدیرانی که ناظر بر این امر هستند خود در این بحران دخیل اند.

در این بین متاسفانه میبینیم که برخی از روابط عمومی ها نسبت به روزنامه های سراسری و محلی استان بعد سالها نمی دانند که چه وظایفی دارند بعنوان مثال یکی از شهرستان ها در برسی بعمل آمده 70 درصد آگهی های مناقصه و مزایده و رپرتاژ هایش را به یکی از نشریات استانهای همجوار داده و این نشریه بصورت 4 صفحه ای ویژه کرمانشاه چاپ می شود که محل چاپ و انتشارش یکی از بخش های ناشناس استانهای همجوار میباشد که هیچ گونه ارتباطی به استان کرمانشاه ندارد و این درحالی است که استانهای همجوار علیرغم اینکه بعضی از هفته نامه های استان کرمانشاه که محل چاپش استان کرمانشاه می باشد و مجوز فعالیتش طبق مجوز اصلی وزارت ارشاد منطقه ای غرب کشور میباشد دریغ از یک آگهی ارشاد که به این نشریات که مجوز منطقه ای دارند بدهد پس نمی دانم متولیان روابط عمومی خصوصا ارشاد چرا آگهی های خود را از سهمیه آگهی هفته نامه های استان و سراسری به این گاه نامه ها که بصورت نمایش در حد 4 صفحه و 30 الی 40 نسخه چاپ می کنند آگهی می دهد.

اداره ارشاد که خود باید متولی و ناظر برعملکرد ادارات و ارگانهای و شرکتهای دولتی باشد خود بیهوده می رود چطور می تواند با اداراتی که تخلف می کنند برخورد کند و حتی متولیان امور توجیه نیستند و از آنجایی که ارشاد اسلامی بایستی حامی و پشتیبان نشریات محلی استان و سراسری باشد.

متولیان روابط عمومی ارشاد باکمال تاسف به مطبوعات کرمانشاه ظلم می کنند و این درحالی است که این امر را بارها و بارها به متولیان امور گوشزد نموده و فریاد کشیدیم و به این برادران متقلب و مدیران روابط عمومی که به ناحق می خواهند قانون را دور بزنند و دریک کلمه خودسرانه و بدون اعتقاد به حق و حقوق نشریات سراسری و محلی و یا تنگ نظری و بعضا عقده گشایی دست به اعمال خودسر و قانون گریز می زنند هشدار می دهم یا قانون را رعایت کنند و یا اینکه طبق اتمام حجت مکتوب رسانه نام و مشخصات ادارات مطبوع و مدیریت آنها را بنام و نام خانوادگی رسانه ای می نمایم.

طبق قانون هویت و اصالت و سیاست هر روزنامه با روزنامه دیگر 180 درجه فرق دارد و مدرک قانونی روزنامه ای که بصورت سراسری و یا محلی انتشار قانونی می شود بایستی الزاما و براساس حق الناس رعایت دوطرفه و براساس معیار همراهی به روزنامه ها و هفته نامه ها آگهی داده شود نه اشخاص و دوستان براین اساس روابط عمومی ها مواظب باشند قانون را رعایت کنند نه اعمال و نظر شخصی خود را اجرا کنند زیرا ملاک قانون بخشنامه هایی هستند که مصوب مجلس است و توسط شورای نگهبان تایید و دولت آن را رسما اعلام می کند نه سلیقه مدیران روابط عمومی که دوست دارند با گاهنامه... فعالیت کنند.

موضوعی دیگر که دوستان و همکاران خبرنگار به آن اشراف دارند هزینه ناچیز درصد آگهی های مزایده و مناقصه به آنها از طریق ادارات و ارگانهای می باشد همچنین موضوعی دیگر طلب اکثریت روزنامه ها از برخی ادارات کل می باشد که از سال 90 هنوز دریافت ننموده اند.حال باید گفت قانون شکنان اگر دست از اعمال خلاف خود برندارند بصراحت آنها را رسانه ای خواهیم نمود پس چرا مدیران کل و مسئولین به اعمال روابط عمومی ها نظارت ندارند.

 

منبع: آریا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد