درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24380صفحه نخست » شنبه، 5 تیر 1395 - 10:26
در فصل مشترک دنیای مدیریت و فناوری چه خبر است؟
تقاضا برای هدست‎های واقعیت مجازی جدید شرکت سامسونگ چنان بالا بود که این غول لوازم الکترونیک برای چند ماه در پاسخ‎دهی به این سفارش‌ها با مشکل روبه‌رو شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تقاضا برای هدستهای واقعیت مجازی جدید شرکت سامسونگ چنان بالا بود که این غول لوازم الکترونیک برای چند ماه در پاسخدهی به این سفارش‌ها با مشکل روبه‌رو شد. با این حال هر‌چه قدر هم که بازار مصرفی این گجت داغ باشد، بازار کاربردهای تجاری آن در حال پیشی گرفتن است. کریس کاپوسلا، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، درکنفرانس توسعهدهندگان که در ماه آوریل برگزار شد، در این خصوص اظهار کرد: «ما بهطورکلی گرایش تجاری نسبت به این نوع گجتها را دست کم گرفته بودیم. به نظر میرسد بخش اعظم گرایش اولیه به هدست هولولنز واقعیت مجازی مایکروسافت از سوی شرکت‌هایی نظیرLowe’s، Saab و Volvo صورت گرفته باشد. همین موضوع سبب شد تا مایکروسافت تمرکز اولیه خود را در خصوص هولولنز از بازیهای رایانهای به کاربردهای تجاری تغییر دهد.

 

به نظر شما چگونه میتوان به واسطه پدیده واقعیت مجازی شاهد بهبود عملکرد در محل کار بود؟ Lance Ulanoff مفسر فناوری در مقالهای به توصیف یک اپلیکیشن جدید پرداخته است. یک توسعه‌دهنده واقعیت مجازی به‌نام 8ninthدر همکاری با مایکروسافت و Citigroup اقدام به بازآفرینی نسل جدیدی از ایستگاههای مجازی کاری برای تجار آینده کرده است. ایستگاههای کاری هولوگرافیک 8ninth دنیای واقعی و مجازی را ادغام میکند. وقتی کاربر هدستهای واقعیت مجازی را به چشم میزند میزکاری مجازی رابه صورت پانوراما و البته توپهای رنگی شناوری را در قالب یک الگوی ابری مشاهده میکند. اندازه بزرگ‌تر میز کار به معنای فعالیتهای تجاری بیشتر است. Lance Ulanoff میافزاید این سیستم علاوه‌بر این، اطلاعات را براساس میزان اولویت آنها در موقعیتهای مکانی مختلف دسته‌بندی و نمایش می‌هد. برای مثال، بخشهای پرکاربرد نزدیک‌تر به کاربر و اطلاعات کمتر کاربردی در لایههای مجازی دورتر قرار داده میشوند.

Chatbot در خط مقدم خدمت به مشتری: مارک زوکربرگ که موفقیتهای وی در دهه اخیر باید سرمشق بسیاری از مدیران ارشد اجرایی قرار گیرد، چندی پیش در خصوص chatbot (نوعی روبات) خبرهای بسیار قابل‌توجهی را با رسانه‌ها در میان گذاشت. چند روز پس از انتشار این خبر، فیسبوک ابزارهایی رابرای استفاده بهتر از از chatbot در اختیار ۵۰ میلیون شرکت مختلف قرار داد. جان برندون از نویسندگان مجله فناوری Inc، در مقالهای به اهمیت این موضوع پرداخت. او سال ۲۰۱۶ را سال chatbot نامید، زیرا این فناوری به‌دلیل تمایل بالای مشتریان به تعامل و از همه مهم‌تر نیاز غیرقابل انکار شرکتها، به اندازه کافی مفید به‌نظر میرسد. کسبوکارها صرف‌نظر از اندازه‏شان به روشهای معمول مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. اما در این میان هزاران هزار درخواست بی‌پاسخ باقی میماند یا به نحوی که مدنظر مشتری است، بر طرف نمی‌شود. فناوریهای روباتیک از تمامی جهات بهرهوری بالایی در مقایسه با روش‌های مرسوم دارند، زیرا نه خسته میشوند و نه در تعامل با مشتریان تحریک‌پذیر هستند. یک روبات chatbot میتواند در هر ساعتی از شبانه روز با مصرف کننده تعامل داشته باشد و حتی به درخواستهای یکسان و تکراری مشتری بارها و بارها پاسخ دهد. به باور برندون، Chatbot جایگزین نیروی انسانی نخواهند شد. درکوتاه‌مدت، احتمال این وجود دارد که این روباتها به نمایندگان مجانی واحد پشتیبانی کسبوکارها تبدیل شوند یا سازمانها را در پرورش و تقویت وفاداری مشتریان یاری کنند.

طراحی اپلیکیشن‌های سازمانی برای کارکنان: «ما باید یک اپلیکیشن بسازیم»...... اگر این جمله را تا کنون از زبان کارکنان خود نشنیده‌اید، مطمئن باشید که به‌زودی خواهید شنید. به گفته سارا وایت، نویسنده CIO، اپلیکیشنهای موبایلی سازمانی به یکی از الزامات سازمانها تبدیل شده‌اند. دلایل بسیاری برای افزایش تقاضای این اپلیکیشنها ذکر شده است و شاید مهم‌ترین آنها این باشد که امروزه کارکنان بیشتری دستگاههای شخصی خود را به محل کارشان می‌آورند و توسعه اپلیکیشن‌ها بسیار آسان‌تر از گذشته شده است. با این حال، چالش پیش روی طراحان اپلیکیشنهای سازمانی مشابه چالشی است که در حوزه مصرف کننده تجربه می‌شود. کارکنان اپلیکیشنهایی را میخواهند که ساده هستند و ارزشهایی را برای آنان به همراه دارند. وایت اشاره میکند که خطوط هواپیمایی آمریکا سیستمی را برای خدمه پروازهای خود طراحی کرده است که مشابه سیستم رزرو آنلاین بلیت است با این تفاوت که خدمه پرواز به جای اطلاع از شماره صندلی مسافران از طریق این سیستم اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولد و علایق خاص یا سایر اطلاعات شخصی مشتری را می‌بینند و به این ترتیب برای تعامل بهتر با مشتری آماده میشوند. وایت به برخی مولفهها در خصوص کسب اطمینان از تطابق ویژگیهای اپلیکیشنهای طراحی شده با درخواستهای کارکنان اشاره میکند. به باور او در طراحی اپلیکیشن نه تنها باید به نیازهای سازمان توجه کرد بلکه باید راهکارهایی را به‌منظور تسهیل وظایف کارکنان در نظر گرفت. سرمایهگذاری برای طراحی یک اپلیکیشن حرفه‌ای مولفهای دیگر است. همه ما روزانه از اپلیکیشنهای متفاوتی استفاده میکنیم بنابراین اگر کارمندتان حتی نتواند دقیقا انتظارات خود را از یک اپلیکیشن مطرح کند ولی باز هم قدرت تشخیص اپلیکیشن ضعیف و رد آن را دارد. رایت می‌افزاید طراحی اپلیکیشن سازمانی نیاز به استراتژی بازار مناسب دارد و در عین حال شما باید بتوانید اپلیکیشن خود را تبلیغ کنید و کارکنان را به استفاده از آن تشویق کنید و البته پذیرای بازخوردهای آنان نیز باشید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3798

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد